خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » جلیلی: جمع آوری بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز از سطح شهر

جلیلی: جمع آوری بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز از سطح شهر

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین از جمع آوری بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز از سطح این شهرستان خبر داد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ورامین سید جمال جلیلی اظهار داشت : از آغاز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره ریاست جمهوری، فضای تبلیغاتی مناسبی در سطح شهرستان آکنده شده و افراد با شور و شوق زایدالوصفی نسبت به معرفی نامزدهای مورد نظر خود اقدام نموده اند .

وی گفت : یکی از مشکلاتی که در سطح شهرستان در زمینه تبلیغات به چشم می خورد، تعدد نصب بنر تصاویر نامزدها است که این خلاف مقررات بوده و طبق قانون، ستادهای تبلیغاتی ملزم به جمع آوری آنها می باشند .

سرپرست فرمانداری ورامین تصریح کرد : کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان ورامین لزوم جمع آوری این گونه بنرها را به اطلاع ستادهای تبلیغاتی نامزدها رسانده و بنرهای نامزدهایی که نسبت به این تذکرات بی توجه بوده اند را جمع آوری نموده است.

وی افزود : همه افراد باید فعالیت های خود را در چارچوب مقررات و قانون انجام دهند و ستاد انتخابات شهرستان ورامین با عمل به قانون و نگاهی عادلانه با هرگونه بی قانونی برخورد خواهد نمود .

جلیلی همچنین با اشاره به برنامه ریزی حضور نمایندگان کاندیداهای شورای اسلامی در محل شعب اخذ رأی گفت : با توجه به این که تعداد کاندیداهای شورای اسلامی در ورامین بیش از یکصد نفر می باشد ، امکان نمایندگانی از این افراد در تمامی شعب وجود ندارد و به این منظور در هر پنج شعبه یک نماینده از سوی کاندیداها می تواند حضور داشته باشد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.