خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » استقبال پرشور مردم شهرستان ورامین از دکتر سعید جلیلی + تصاویر و فیلم

استقبال پرشور مردم شهرستان ورامین از دکتر سعید جلیلی + تصاویر و فیلم

 

 

به گزارش ورامین سیتی ، دکتر سعید جلیلی کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به دلیل طولانی شدن مناظره دوم کاندیداها که بطور مستقیم از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش می شد، شامگاه پنج شنبه و نیم قرن پس از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در جمع مردم ورامین حضور یافت و با استقبال کم نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور ورامین مواجه گردید .

این استقبال گرم و پرشور در حالی صورت گرفت که اکثر سیاسیّون شهرستان و نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر با توجه به اینکه دقایقی به شروع تبلیغات انتخابات شوراها باقی مانده بود به همراه طرفداران شان مشغول آماده سازی ستادهای خود بودند و نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند . همچنین عده ای از مردم نیز با عنایت به طول کشیدن مناظره شب گذشته ( تا حدود ساعت ۲۰:۵۰ ) حضور دکتر جلیلی در ورامین را بعید دانسته بودند و آن عده نیز در این مراسم حضور نیافتند . اما سعید جلیلی خود را به مراسم رساند و مردم نیز به گرمی از وی استقبال کردند . پس از پایان این برنامه نیز ایشان در بامداد امروز در گلزار شهدای گمنام قرچک به سخنرانی پرداختند .

 

اخبار ، تصاویر و فیلم مراسم را از لینک های زیر دنبال نمایید :

———————-

———————-

ایران از ظرفیتهای بزرگی برخوردار است

جوانان ورامینی به جای آنکه بیکار باشند باید به کارآفرین تبدیل شوند

چون مدیران بر اساس نگاه باندی و حزبی انتخاب می شوند مشکل ایجاد می کنند

اکنون در موقعیت خیبر و پشت خیمه های دشمن قرار داریم

نباید فقط یک تیم خاص برای همه تصمیم بگیرد

———————-

———————-
———————-
وی مقاومت و اسلام ناب را ۲ عامل اساسی در برابر قدرت های بزرگ ، رانت خواری ، تبعیض ، سوءاستفاده مالی و مانع شدن از بروز ظرفیت های مردم دانست و گفت: می توان با دمیدن روح مدیریت انقلابی و تفکر بسیجی به ادارات درپی رفع مشکلات مردم رفت. منتخب مردم باید از ۲۵ خرداد حماسه اقتصادی را با تکیه بر اسلام ناب ، رهنمودهای رهبری و اعتماد به مردم آغاز کند و بجای آنکه دولت را سربار مردم کند باید در خدمت مردم قرار گیرد.

———————- 

———————-

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.