خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » دیدار سعید جلیلی و نادر طالب زاده با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین

دیدار سعید جلیلی و نادر طالب زاده با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین

سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به دلیل طولانی شدن مناظره دوم کاندیداها که بطور مستقیم از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش می شد، شامگاه پنج شنبه با تأخیر در جمع مردم ورامین حضور یافته و در جمع مردم سخنرانی کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر،  حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی پیش از حضور دبیر شورایعالی امنیت ملی در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین در خصوص مسائل روز کشور و دلایل انتخاب سعید جلیلی سخنانی ایراد کرد.

اواسط سخنرانی رسایی، در بیرون از مصلای صاحب الزمان(عج) جمعیتی که منتظر ورود نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به محل سخنرانی بودند، با دیدن جلیلی شعارهایی سر داده و وی را به درون مصلی هدایت کردند.

ازدحام جمعیت در اطراف جلیلی و شعارهای طرفداران وی باعث شد تا سخنرانی رسایی نیمه کاره بماند و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پس از استقرار سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در جایگاه، ضمن خوشامدگویی به وی، رأی طرفداران و حمایت آنها از این نامزد انتخاباتی را اعلام کند و سپس جلیلی به سخنرانی بپردازد.

ازدحام جمعیت در اطراف سعید جلیلی نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در جایگاه، کار عکاسان حاضر در مراسم و همچنین محافظان جلیلی را سخت کرده و سخنرانی ایستاده وی را در فضایی غیر استاندارد قرار دهد.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/entekhabat/jalily/jalily-dar-varamin92-01.JPG

در حاشیه این مراسم، نادر طالب زاده مستندساز کشور که از اعضای ستاد جلیلی است، در دفتر امام جمعه ورامین، با آیت الله سیدمرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین و همچنین حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار کوتاه، آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران خواستار توجه بیشتر هنرمندان و دست اندرکاران گفتمان انقلاب اسلامی به ۱۵ خرداد ۴۲ و حماسه سازیهای مردم خطه ورامین در سالهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب شدند.

طالب زاده نیز وعده داد تا در آینده نزدیک، فعالیتهای فرهنگی و هنری در خصوص ۱۵ خرداد ۴۲ و حماسه سازیهای مردم ورامین را پیگیری و ساماندهی کند.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/entekhabat/jalily/jalily-dar-varamin92-02.JPG

همچنین پس از سخنرانی، سعید جلیلی دبیر شورایعالی امنیت ملی و نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با حضور در دفتر امام جمعه ورامین، با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ورامین و حجت الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و امام جمعه موقت ورامین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نیز، آیت الله محمودی و حجت الاسلام محمودی به بیان مشکلات مختلف این شهرستان پرداخته و جلیلی نیز دیدگاههای خود را بیان کرد.

سپس جلیلی راهی شهرستان قرچک شده و بر سر مزار شهدای گمنام این شهرستان حاضر و به قرائت فاتحه و ادای احترام به روح پاک شهدا پرداخت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.