خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » سعید جلیلی در ورامین: مدیریت انقلابی لازمه حل مشکلات کشور است

سعید جلیلی در ورامین: مدیریت انقلابی لازمه حل مشکلات کشور است

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/entekhabat/jalily/jalily-dar-varamin92.jpg

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، لازمه حل مشکلات کشور را مدیریت انقلابی با حضور مدیران شایسته و همدل دانست.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، سعید جلیلی امشب با حضور در مصلی ورامین سالروز قیام مردم این شهر در ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی داشت و افزود: اگر به جوانان اجازه دهیم تا ظرفیت خود را ظهور دهند پیروزی ۵۰ سال پیش مردم این شهر تکرار خواهد شد.
وی گفت: بودجه کشور باید به جای وارد شدن به بورس بازی ، دلالی و واردات کشاورزی به تولیدکنندگان و کشاورزان داخلی اختصاص یابد در این صورت است که مشکلات برطرف خواهد شد.
جلیلی افزود: باید برای کسانیکه می خواهند کار تولیدی سالم کنند نه تنها مانع ایجاد نکنیم بلکه برای رفع مشکلاتشان باید به سراغ آنان رویم.
وی افزود: جوانان ورامینی به جای آنکه بیکار باشند باید به کارآفرین تبدیل شوند.
وی گفت: رها شدن دستگاه های دولتی از زنجیرها و باز کردن زنجیر از پای مردم یکی از موارد ضروری برای رفع مشکلات کشور است.
وی حمایت از کشاورزی و تولید ، شفافیت مالی و سفرهای وزارتخانه ای را از جمله گام های اقتصادی خود برای رفع مشکلات برشمرد و گفت: در کنار این مسایل باید این فرهنگ در ادارات دولتی حاکم شود و یک تیم خاص در تهران برای همه نقاط کشور تصمیم نگیرند بلکه از همه ظرفیت هایی که در گوشه و کنار کشورمان وجود دارد استفاده کنند و ظرفیتی مغفول واقع نشود.
وی یکی دیگر از مشکلات کشور را روابط میان مدیران دانست و گفت: چون مدیران براساس نگاه باندی و حزبی انتخاب می شوند خود آنان مشکل ایجاد می کنند اما باید با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس و تفکر بسیجی مسئولان همچون فرماندهان آن دوران به دنبال رقابت منفی با یکدیگر نباشند بلکه در فضای همدلی جان خود را هم برای یکدیگر بدهند.
جلیلی گفت: افراد حماسه ساز درپی منافع نیستند بلکه حاضرند برای هدف به کشورشان هزینه نیز پرداخت کنند.
وی مقاومت و اسلام ناب را ۲ عامل اساسی در برابر قدرت های بزرگ ، رانت خواری ، تبعیض ، سوءاستفاده مالی و مانع شدن از بروز ظرفیت های مردم دانست و گفت: می توان با دمیدن روح مدیریت انقلابی و تفکر بسیجی به ادارات درپی رفع مشکلات مردم رفت.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری شرایط کنونی کشور را شایسته دانست و افزود: برغم همه کاستی ها اما به برکت اسلام ناب و اعتماد به مردم به پیروزی های زیادی دست یافته ایم و اکنون در موقعیت خیبر و پشت خیمه های دشمن قرار داریم و می توان با استفاده از این ظرفیت ها پیروزی های بیشتری نیز برای کشور به ارمغان آوریم.
جلیلی گفت: منتخب مردم باید از ۲۵ خرداد حماسه اقتصادی را با تکیه بر اسلام ناب ، رهنمودهای رهبری و اعتماد به مردم آغاز کند و بجای آنکه دولت را سربار مردم کند باید در خدمت مردم قرار گیرد.
جلیلی همچنین با امام جمعه ورامین دیدار کرد و برای قرائت فاتحه به گلزار شهداء‌ قرچک رفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.