خانه » اخبار و رویدادها » عرب عامری: ۱۵ خرداد هویت دانش‌آموزان ورامینی است

عرب عامری: ۱۵ خرداد هویت دانش‌آموزان ورامینی است

مدیر آموزش و پرورش ورامین با اشاره به قیام ۱۵ خرداد گفت: ۱۵ خرداد هویت دانش‌آموزان ورامینی است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، صبح امروز زنگ پنجاهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و دبیر دبیرخانه دائمی قیام ۱۵ خرداد ورامین، سیدرضا طباطبایی بخشدار مرکزی شهرستان ورامین، جمع دیگری از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه قیام ۱۵ خرداد به صدا در آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این مراسم ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ۱۵ خرداد را نشانه دلبستگی مردم ورامین به ولایت فقیه دانست و گفت: ریشه حماسه سیاسی در قیام ۱۵ خرداد است، ۱۵ خرداد ریشه حماسه سیاسی، مردم سالاری دینی و شرکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها است، در واقع این قیام شناسنامه هر فرد ورامینی می‌باشد.

مجتبی عرب عامری تصریح کرد: ۱۵ خرداد هویت دانش‌آموزان ورامین است و به همین دلیل تلاش کردیم با برگزاری این مراسم قدمی هرچند کوچک در جهت آشنایی دانش‌آموزان و نوجوانان ورامین که آینده‌سازان ایران اسلامی می‌باشند با قیام ۱۵ خرداد برداریم.

مدیر آموزش و پرورش ورامین ادامه داد: ۱۵ خرداد پاسخ به لبیک رهبری عزیز در اوج خفقان جامعه است و این را باید جوانان و نوجوانان ما به خوبی بدانند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.