خانه » اخبار و رویدادها » مدیرکل ارشاد: با استعفای فرماندار ورامین اتفاق مبارکی برای فرهنگسرای ارشاد می‌افتد

مدیرکل ارشاد: با استعفای فرماندار ورامین اتفاق مبارکی برای فرهنگسرای ارشاد می‌افتد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، نشست خبری نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی خلیج‌فارس با حضور سید‌احسان قاضی‌زاده دبیر جشنواره و مدیرکل ارشاد استان تهران و سعید زمانیان دبیر اجرایی جشنواره در سالن کنفرانس تئاتر شهر برگزار شد.

مدیرکل ارشاد استان تهران در این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص وضعیت باز‌پس‌گیری فرهنگسرای ارشاد ورامین از پلیس‌راهور گفت: از حدود دو سال پیش که به اداره کل ارشاد تهران آمدم این موضوع را از طریق مراجع مختلف استانداری پیگیری کردم.

وی ادامه داد: به هر حال یک اتفاق غیرمبارک افتاد و یک فضای فرهنگی در اختیار یک فضای غیرفرهنگی قرار گرفت البته تنها این نبود یک فرهنگسرای دیگر بود که آن را باز‌پس گرفتیم.

قاضی‌زاده به استعفای فرماندار ورامین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حالا که محسن منصوری فرماندار ورامین استعفا داده و کاندیدای شورای شهر تهران شده است اتفاق مبارکی برای فرهنگسرای ارشاد ورامین بیافتد.

به گزارش فارس حدود دو سال پیش فرهنگسرای ارشاد شهرستان ورامین توسط پلیس راهور اشغال شد که با اعتراض هنرمندان این شهرستان مواجه شد. آنها نامه‌ای را برای وزیر ارشاد ارسال کردند تا این فرهنگسرا را از پلیس راهور بازپس گیرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.