خانه » اخبار و رویدادها » سرهنگ سلیمی: جوانان باید از توطئه دشمنان آگاه شوند

سرهنگ سلیمی: جوانان باید از توطئه دشمنان آگاه شوند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: دشمنان در توطئه های گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی، جوانان را مورد هدف قرار داده اند؛ بنابر این جوانان باید از توطئه دشمنان آگاه شوند.

سرهنگ صفدر سلیمی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد گفت : دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش داشته تا با ایجاد نا امنی، ترور شخصیت های علمی و سیاسی، وارد کردن مواد مخدر، ساخت و پخش انواع تصاویرغیر اخلاقی نظام جمهوری اسلامی را با مشکل مواجه سازد که در این خصوص جوانان که هدف اصلی تهاجم دشمنان هستند، باید از توطئه های آنان آگاه باشند .

وی گفت: هم اکنون تولید مواد مخدر صنعتی در کشور و توزیع آن در بین جوانان مهمترین برنامه برای تزلزل در بین خانواده ها و قشر جوان است که دشمن با برنامه ریزی دقیق درحال نقش آفرینی در این عرصه است.

وی افزود: باید در موارد مختلف همچون اعتقادات، آداب و رسوم، باورها و احساسات اجازه نداد به دشمن که بتواند با برنامه ریزی و هدفمندی موارد مطروح را نشانه رود و بر پیکره جامعه خدشه وارد کند.

وی افزود: نیروهای جان برکف انتظامی با تلاش شبانه روزی خود سعی در مهار کردن جنگ نرم دشمن که از طرق مختلف برای ضربه زدن به کشور در دستور کار قرار گرفته ، داشته اند تا جایی که آنان در این خصوص ابراز عجز و شکست کرده اند.

سلیمی با اشاره به برخی از تلاش های فرماندهی ویژه شرق استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از هفت باند مواد مخدر متلاشی و نیم تن مواد مخدر کشف و ضبط شده که این عمل را می توان عامل و راهی برای نجات جان جوانان از این معضل برشمرد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: باید با مشارکت عمومی و آموزش همگانی نقش مهمی برای بررسی و رفع آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.