خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید قاسم تاجیک

وصیت نامه شهید قاسم تاجیک

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

 ماهمه ازخدائیم وبه سوی او باز می گردیم

درجبهه جنگ حق و باطل هستم. حق و باطلی که عداوتشان از هابیل و قابیل آغاز و تا بی نهایت تاریخ و تا زمان پیروزی حق بر باطل ، زمان ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت . برای پاسداری اسلام  و حق  می روم  تا بشورم بر باطلان و ستمکاران،  اگردر این راه توفیق شهادت نصیبم گردید (انشاالله) و به لقاء الله پیوستم  و توانستم در راه امام زمان (عج)  به رهبری  و نائب برحقش  قدم بردارم  و در روز جزا با حضرت محمد(ص) و ائمه طاهرین و شهدای کربلای امام حسین و شهدای کربلای ایران محشور شوم  وصیت می کنم که امت مسلمان  ایران در پیشرفت اسلام  و درخط امام که تبلور اسلام حضرت محمد (ص) حرکت کنند و دراین رود خدائی جاری شوند تا به دریای رحمت بیکران الهی بپیوندد که زندگی را هدفی  جز این نمی باشد.

 به پدرم ومادرم که برای رشد من زحمات زیادی متحمل شده اند  وصیت می کنم که مرا حلال نموده  و صبر و استقامت  همچون مادر علی اکبر  و پدر و مادر دیگر شهدای اسلام داشته باشند و من که امانت خداوند عزوجل نزد شما بودم مانند امانت داری صدیق به خداوند تبارک  و تعالی تحویل دادید .

 مقداری از اموالم را خرج خودم  و بقیه را در راه  خیر خرج نمائید. درصورت ممکن من را در ورامین در امامزاده خیر آباد به خاک بسپارید .ازهمه مردم بخواهید که من را حلال کنند من نیز همه را حلال کردم.

 والسلام

قاسم تاجیک

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.