خانه » شهدای ورامین » زندگی نامه » زندگی نامه و وصیت نامه شهید حسین تاجیک

زندگی نامه و وصیت نامه شهید حسین تاجیک

shahid-hosein-tajik

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت روحانیت مبارز و مسئول و با سلام خدمت خمینی کبیر و با سلام خدمت قائم آل محمد و با سلام خدمت خانواده شهید پرورم .

سلام بر پدر و مادرم. پدرجان امیدوارم که در مرگ من شادی کنی چون که من شادم پدرجان امیدوارم که برای من احساس دل تنگی نکنی چون که جائی که من رفتم قسمت همه کس نخواهد شد کسانی می توانند آنجا را ببینند که با ایمان محکم و با ایمان قوی در راه حق نبرد کنند کسی می توانند آنجا بروند که دروغ ، غیبت و گناه های دیگری نکند .

پدر جان امیدوارم که شما جزء هم چنین کسانی نباشید و با ایمان قوی و محکم جلوی دشمن ایستادگی کنی و شادی کنی که هم چنین سعادتی نصیب شما شده است و باید جلوی کسانی که برای خدا و برای خمینی و روحانیت حرف های زننده می زنند باید جلوی آنها را بگیرید و مشت محکمی بر دهان آنها بکوبید و نباید بگذارید کسی در مقابل آنها نبرد و ستیز کند. پدر جان امیدوارم که راهت را تا آخرین قطره خونت طی کنی چون راه تو راه حق و الله است. پدر جان امیدوارم که محسن و جعفر و محمد هم راه من را ادامه بدهند . پدر جان به برادرم بگو که برادرت گفته که راه من را باید ادامه دهی و در راهت کشته شوی برادر عزیزم.

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک

چند روزی از بدنم قفسی ساخته اند

تاریخ ۱۳۶۰/۱۱/۴

———————————–

زندگی نامه شهید حسین تاجیک

حسین در روز هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در ورامین دیده به جهان گشود . پدرش مردی زحمتکش بود و حسین در سایه این زحمات آموختن علم را آغاز کرد و توانست تا اواسط دوره دبیرستان تحصیل نماید . او با آغاز جنگ تحمیلی به میادین نبرد شتافت و بعد از نبردی غیورانه در جبهه های حق علیه باطل در تاریخ ۶۱/۱/۳۱ دعوت حق را لبیک گفت ؛ و رقابیه را قربانگاه خود ساخت پیکر پاک این دلاور عرصه های ایثار را در گلزار شهدای سید فتح الله به خاک سپردند.

۲ نظر

  1. علی اصغر شمس ابادی

    سلام بر خانواده‌ها ی محترم شهدای تاجیک احسن ضد آفرین رحمت بر آن شیری که نوشیده اید آفرین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.