خانه » اخبار و رویدادها » حجت الاسلام محمودی: حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی نجات می دهد

حجت الاسلام محمودی: حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی نجات می دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی و بی هدفی نجات داده و مایه سعادت دنیا وآخرت می شود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، از کارکنان خواهر دستگاه قضایی ورامین شامگاه چهارشنبه با حضور عبادالله میرزایی مطلق رئیس دادگستری ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان ورامین در محل تجمعات دادگستری این شهرستان تجلیل شد.

عبادالله میرزایی مطلق رئیس دادگستری ورامین در ابتدای این مراسم ضمن بیان مقام والای زن اظهار داشت: زن در جامعه نقش مهمی ایفا می کند، تربیت نسل جوان و سازندگان بنیانهای خانوادگی در آینده و نیز مدیریت خانواده ها از جمله تأثیرات انکار ناپذیر بانوان در جامعه است.

امروز جامعه به الگوهای الهی و دینی نیاز دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران نیز در این مراسم با برشمردن ویژگیهای اخلاقی حضرت زهرا(س) اظهار داشت: امروز نیاز جامعه به الگوهای الهی و دینی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در زندگی فردی و نیز زندگی اجتماعی می توانند بهترین الگو برای بانوان باشند، ایشان بهترین نمونه همسرداری، صبر، تقوا، ولایتمداری و حق طلبی هستند.

وی تصریح کرد: باید همه ما سعی کنیم به عنوان پیروان آن بزرگواران طوری رفتار کنیم که شأن و آبروی آنها حفظ شود.

امام جمعه موقت رامین افزود: مسیری که انقلاب اسلامی برای حضور زنان در حوزه‌ های گوناگون تدارک دیده مسیری درست و سنجیده است.

وی عنوان داشت: برخورد جوامع غربی با زنان از یک ظلمی در طول تاریخ برخوردار بوده، چه در غرب و چه در شرق رفتار با زنان همواره با ظلم و ستم بوده و در چند قرن گذشته که شرایط تغییر کرد، یک نگاه افراطی دیگر هم به وجود آمد تا جایی که حتی شاهد بودیم در برخی کشورها زنان حق رأی هم نداشتند.

حضرت زهرا(س) الگوی مردان و زنان مسلمان است

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: حضرت زهرا(س) الگوی مردان و زنان مسلمان است و همگی به آن افتخار می کنند و این الگو بودن، هدف دار بودن زندگی را معنی می کند، حرکت در مسیر حضرت زهرا(س) انسان را از بی بصیرتی و بی هدفی نجات داده و مایه سعادت دنیا وآخرت می شود.

گفتنی است،  در پایان مراسم از بانوان شاغل در شوراهای حل اختلاف، دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی و دادگستری شهرستان ورامین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.