خانه » اخبار و رویدادها » تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری ورامین

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری ورامین

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری ورامین به مناسبت روز کارگر و معلم خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، محمدحسن فرجی در جمع خبرنگاران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری ورامین به مناسبت روز کارگر و معلم خبر داد و گفت: مقام معلم و کارگر در جامعه بر کسی پوشیده نیست، کارگران در واقع اصلی‌ترین افرادی هستند که می‌توانند زمینه‌ساز حماسه اقتصادی در کشور شوند، موتور حرکت اقتصاد کشور به دستان پر توان کارگران روشن خواهد شد و آن حماسه‌ای پدید خواهد آمد که مقام معظم رهبری انتظار دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین تصریح کرد: معلمان زمینه‌ساز ایجاد حماسه سیاسی در نسل جوان و دانش آموزان و دانشجویان کشور هستند، بی‌تردید یکی از ارکان تأثیرگذار در تربیت جامعه معلمان و اساتید عزیز است که به‌طور مستقیم با افکار آینده‌سازان این کشور در تماس هستند، به همین دلیل گرامیداشت مقام این دو قشر بزرگ وظیفه تمامی اداره‌ها و نهادها و همچنین مردم است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل شورای شهر ورامین تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری عوارض شهرداری اعم از ساختمانی، تفکیک اعیانی، جریمه خودرو، کسب و نوسازی و … را به مدت ۳۰ روز از ۱۰ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه مصوب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در پایان عنوان کرد: زمان تعیین شده فوق غیرقابل تمدید است و پرسنل شهرداری ورامین همه‌روزه به غیر از روزهای پنج شنبه و تعطیل تا ساعت ۱۷ آماده پاسخگویی و رسیدگی به امور شما شهروندان گرامی خواهند بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.