خانه » اخبار و رویدادها » جلیلی: دشمنان ایران می خواهند تا با مانع تراشی انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند

جلیلی: دشمنان ایران می خواهند تا با مانع تراشی انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین اظهار داشت: دشمنان ایران هم اکنون عظم خود را به کار بسته اند تا با مانع تراشی انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین بعد از ظهر جمعه با حضور در دفتر حجت الاسلام جعفر محسن زاده امام جمعه منطقه خیرآباد ورامین با وی دیدار و گفتگو کرد.

سید جمال جلیلی در این دیدار بیان داشت: باید تحت هر شرایطی مطیع تأییدات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم تا بتوانیم خدمت رسانی مطلوبی به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: شرایط حال حاضر با توجه به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسیار حساس است که باید با تدبیر اندیشمندانه و استفاده از تجربیات افراد صاحب نظر مسئولیتی که به بنده سپرده شده است را به نحو احسن به سرانجام برسانم .

سرپرست فرمانداری ورامین عنوان داشت: دشمنان ایران هم اکنون عظم خود را به کار بسته اند تا با مانع تراشی انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند، ولی باید با بهره مندی از تمامی ظرفیتها آن طور که باید این وظیفه ای که به عهده نهاده شده است را به سرمنزل مقصود برسانیم .

وی ادامه داد: بنده طی این چند سال که در پستهای مختلف به انجام وظیفه مشغول بوده ام هر چه در توان داشتم به کار بسته ام تا بتوانم به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه خدمت رسانی جامه عمل بپوشانم .

مطالبات مردم باید انجام شود

جلیلی تصریح کرد: بخشی از مطالبات مردم که حق به گردن مسئولان دارند باید به انجام برسد و منطقه خیرآباد نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید هرچه زودتر به خواسته آنها رسیدگی شود تا از مشکلات موجود آنان کاسته شود و در آینده نزدیک برای پیشرفت منطقه خیرآباد برنامه های مدونی تدوین خواهیم کرد .

امام جمعه خیرآباد نیز در این دیدار گفت: نگاه اندیشمندانه شما که ولایت پذیری را بر قانون پذیری اول می دانید حائز اهمیت است و با توجه به این شخصیت ما نیز حمایت همه جانبه خود را از شما اعلام می داریم و تحت هر شرایطی حاضریم برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به مجموعه فرمانداری کمک کنیم.

منطقه خیرآباد از محرومیت خاصی برخوردار است

حجت الاسلام جعفر محسن زاده افزود:‌ منطقه خیرآباد از محرومیت خاصی برخوردار است که امیدواریم شاهد حضور بیشتر مسئولان برای رفع معضلات باشیم؛ عدالت در اسلام این است که به مناطق محروم و کم بهره بیش از جاهای دیگر توجه شود .

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات که عرصه مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید همه ما با تأسی از منویات مقام معظم رهبری در این عرصه حضور پررنگی داشته باشیم و شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم و امید است این بستر از سوی مجموعه فرمانداری فراهم شود تا به جامعه و این انقلاب خدمت شود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.