خانه » اخبار و رویدادها » انتقاد امام جمعه خیرآباد/ مسئولین شهرستان در زمینه رسیدگی به این منطقه کوتاهی زیادی کرده اند

انتقاد امام جمعه خیرآباد/ مسئولین شهرستان در زمینه رسیدگی به این منطقه کوتاهی زیادی کرده اند

taheri

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه خیرآباد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس خیرآباد گفت: سپاه و بسیج بهترین راه را انتخاب کرده اند و آن نیز آمادگی در برابر دشمن است.

وی تصریح کرد: ایران دارای آمادگی نظامی است ولی نه آمادگی برای حمله، بلکه آمادگی بالای نظامی ایران فقط برای دفاع است زیرا بحث آغاز جنگ مبحثی است که معصوم باید تصمیم آن را بگیرند.

امام جمعه خیرآباد اظهار کرد: در زمینه تبیین مسئله منطقه خیرآباد باید بگوییم که این منطقه ۸۰هزار نفر جمعیت دارد که این میزان از تعداد بعضی از شهرستان های کشور نیز بیشتر است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد جمعیت منطقه خیرآباد از طوائف مختلف کشور و به صورت گره خورده در این منطقه در حال زندگی هستند گفت: شهرستان ورامین متاسفانه جز حاشیه تهران دیده شده است این در صورتی است که ورامین دارای سابقه ای مانند ۱۵ خرداد است و خیرآباد نیز جز حاشیه ورامین در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام طاهری افزود: این شکل ساخت و سازها زمینه را برای توسعه مواد مخدر می باشد، از سوی دیگر باعث بی حالی و افسردگی افراد خانواده می شود.

امام جمعه خیرآباد ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولین شهرستان در این مراسم خاطر نشان کرد: مسئولین شهرستان در زمینه رسیدگی به این منطقه کوتاهی زیادی کرده اند .

وی در پایان در خصوص مسائل اتفاق افتاده در خاورمیانه گفت: دشمنان ما می خواهند با هر قیمتی که شده به خواسته های استکباری خود برسند ولی ایران اسلامی ثابت کرده است که حامی مستضعفین است و این به دلیل فعالیت های بسیار خوب سپاه پاسداران و مجموعه بسیج بوده است.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.