خانه » اخبار و رویدادها » جنتی: پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات ساخت مخزن آب شریف آباد

جنتی: پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات ساخت مخزن آب شریف آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران اظهار داشت: عملیات ساخت مخزن زمینی با ظرفیت ذخیره سازی ۱۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی در شهر شریف آباد پاکدشت در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی ساخت این مخزن به مرز ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، منصور جنتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هدف افزایش توان و ظرفیت ذخیره سازی آب شرب مورد نیاز شهروندان شهر شریف آباد و همچنین به منظور تأمین این مایه حیاتی در مواقع بحرانی و قطعی آب، ساخت مخزن زمینی در این شهر در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی ساخت این مخزن به مرز ۷۰ درصد رسیده است.

عملیات برق رسانی به مخزن آب شریف آباد در حال انجام است

وی بیان داشت: به طور همزمان عملیات برق رسانی به این مخزن در حال انجام است و در حال حاضر اجرای دو واحد از سقف مخزن به اتمام رسیده و عملیات اسکلت و سفت کاری ساختمان کلرزنی آن نیز اجرا و پایان یافت.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این طرح آبرسانی طبق برنامه زمانبندی شده در حال اجراست و همزمان با اجرای ساخت مخزن، دیوار و حصار کشی کل سایت آن نیز انجام شده است.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران اظهار داشت: برای اجرای کامل این طرح نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان مربوطه شهرستانی و استانی برای جذب و تأمین اعتبار به موقع این طرح هستیم تا در آینده نزدیک در مدار بهره برداری قرار بگیرد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.