خانه » اخبار و رویدادها » نخستین جلسه ستاد یادواره ۱۵ خرداد در ورامین تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد یادواره ۱۵ خرداد در ورامین تشکیل شد

نخستین جلسه ستاد یادواره ۱۵ خرداد در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، در این جلسه که روز دوشنبه در محل بخشداری مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد، برنامه ریزی های مناسب برای برگزاری با شکوه مراسم پنجاهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ورامین صورت گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در این جلسه گفت: قیام ۱۵ خرداد مردم شهرستان ورامین به عنوان سند افتخار این منطقه محسوب می شود و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبداء انقلاب بوده و باید مراسم گرامیداشت آن با شکوه و عظمت برگزار شود.

جعفر کاظمی افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۲ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تلاقی ایام ۱۵ خرداد با برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر باید برنامه ریزی های این ایام به گونه ای صورت گیرد که برنامه های ۱۵ خرداد زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم آورد.

وی گفت: مردم شهرستان ورامین که با قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ حماسه ای سیاسی به وجود آوردند که پایه های ستمشاهی را به لرزه انداخت، ضمن حضور در برنامه های گرامیداشت این ایام، با حضور حداکثری در انتخابات زمینه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری را فراهم خواهند آورد.

کاظمی افزود: برگزاری همایش نمایش خیابانی، جشنواره ادبی سراسری با موضوعیت قیام ۱۵ خرداد، برگزاری همایش های تخصصی و برگزاری راهپیمایی ۱۵ خرداد از جمله مهمترین برنامه های پنجاهمین سالگرد این قیام است.

وی اظهار کرد: ابعاد و جنبه های مختلف قیام خونین ۱۵ خرداد باید توسط روحانیون و معلمان به اطلاع مردم بخصوص نسل جوان برسد تا جوانان بدانند این انقلاب به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن بدست آمده و باید از آن حراست کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.