خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » معاون فرماندار: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به ۱۳ نفر افرایش یافت

معاون فرماندار: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به ۱۳ نفر افرایش یافت

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت : در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی ، تعداد اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ورامین به ۱۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، سید جمال جلیلی گفت : تعداد اعضای شورای اسلامی در دوره های سه گانه پیشین هفت نفر بود که بر اساس آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۰ تعداد اعضای شورای شهر ورامین سیزده نفره افزایش یافت .

وی گفت : تعداد اعضای شورای اسلامی شهر جواد آباد نسبت به دوره قبل تغییری پیدا نکرده و همان پنج عضو می باشد .

وی افزود : بر اساس ماده ۴۵ قانون انتخابات و بر اساس برنامه زمانبندی چهارمین دوره شوراهای اسلامی از آغازین ساعات امروز ۲۶ فروردین ماه عملیات ثبت نام از داوطلبین در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز و تا پایان وقت اداری یکشنبه یکم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت .

وی افزود: همزمان با فرمانداری در بخش های تابعه کار ثبت نام داوطلبین جهت انتخابات شوراهای روستا نیز آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین اظهار داشت: شرایط داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت رسمی آگهی شده و باید به این نکته اشاره ای داشته باشیم که جهت سهولت و سرعت بیشتر جهت ثبت نام داوطلبین دفاتر پیشخوان در سطح شهرستان آماده ثبت نام مراجعین می باشند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات شوراها مبحث موطن برای داوطلبین ضرورت ندارد در صورتی که پیش از این نامزدها باید ساکن همان شهر یا روستایی بودند که در آن قصد کاندیداتوری داشتند ولی داوطلبین پس از کسب رای و ورود به شورا باید در همان شهر و یا روستا اسکان پیدا کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.