خانه » اخبار و رویدادها » منصوری: ۱۲ فروردین روز استقرار حکومت اسلام محمدی در ایران است

منصوری: ۱۲ فروردین روز استقرار حکومت اسلام محمدی در ایران است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، فرماندار شهرستان ورامین گفت : مردم ایران با حضور در انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۸ و تعیین نظام جمهوری اسلامی ، حکومت اسلام ناب محمدی را در ایران مستقر نمودند .

محسن منصوری گفت : مردم ایران در روز ۱۲ فروردین ۵۸ با حضور حداکثری در انتخابات ، نظامی را مستقر نمودند که باعث حاکمیت الله در ایران گردید .

وی گفت : در این روز مردم ایران با حضور در حماسه ای سیاسی ، بر سلطه ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوت خاتمه بخشیدند و با انتخاب جمهوری اسلامی ، انقلاب اسلامی را به درستی به سرانجام رساندند .

وی تصریح کرد : مردم ایران در این روز ثابت کردند که تنها هدف آنان از انقلاب ، مستقر نمودن حکومت الله بر روی زمین بوده است ، حکومتی که توانست بسیاری از معادلات سیاسی جهان را بر هم زده و آزادی بسیاری از آزادیخواهان جهان را باعث شود .

وی اظهار داشت : درایت و آینده نگری امام راحل در تعیین جمهوری اسلامی، نظامی را در ایران حاکم کرد که سلطه استکبار را بر مظلومین منطقه از بین برد و به عنوان الگویی عملی راه و رسم آزادی را به آنان آموخت.

وی تصریح کرد : مردم ایران اسلامی در سالروز این حماسه سیاسی ، خود را برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده می کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.