خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید حمیدرضا بوالحسنی

وصیت نامه شهید حمیدرضا بوالحسنی

بسم الله الرحمن الرحیم

(ان الذین قالوا ربنا الله ثم الستقاموا تتنزل علیهم الملائکه ألا تخافوا و لا تحزنوا و أبشروا بالجنه التی کنتم توعدون)

 آنانکه گفتندپروردگارما خدای یکتاست براین ایمان پایدار ماندند فرشتگان  رحمت برآنان نازل شوند و مژده دهند که دیگرهیچ ترسی (از وقایع آینده ) و حزن و اندوهی ازگذشته ندارید که (رحمت ابدی شدید) و شما را به همان بهشتی که انبیا وعده دادندبشارت باد.

آری اینک  که استقامت و پایداری است که موجب سعادت بشرمی گردد و این رزمندگان کفرستیز اسلامند که با ازجان گذشتگی  و ایثار خود و با تلاش وکوشش خویش محض رضای الله  در رکاب روح الله برتمامی کفرمی تازند این رمز موفقیت درکل اموراست اتکال به خدا و تلاش بی وقفه حال مجال روده درازی نیست و وقت اندک است مختصرا بشرح زیر معروضتان میدارم.

با عرض سلام پیشگاه  اقدس باریتعالی اوکه ما را از هیچ  اینگونه آفرید، باعرض سلام خدمت باسعادت بقیه الله ولیعصر(عج) و نائب بر حق ایشان امام امت و امت امام، سلام خدمت عزاداران قیام حسینی تا قیام خمینی با عرض سلام به خدمت تمامی خانواده شهدا

الهم اجعلنی زمرد الشهدا

سلام برتو مادر عزیزم که حقیقتا ازجانم عزیزتری توکه مرا درسخت ترین شرایط ازکودکی تا حال که نوزده ساله ام بزرگ کردی و با وجود نبودن پدرعزیزم مرا در بدترین شرایط از بدیها و زشتیها راهنمایی نمودی و هدایت کردی و بنده ازمادر عزیزم جدا تشکر و قدردانی و چیز دیگری که از مادرم می خواهم التماس می کنم که مراببخشد چون درطول زندگی ام  او را اذیت  و آزار داده ام مراعفو و مورد بخشش نماید خدمت تک تک برادرانم علی آقا ،آقا غلام وآقاروح الله و خواهرانم سلام میدهم ،انشاالله به بزرگی خودشان مرا ببخشند و عرض دیگری که داشتم به خواهرانم آن است که مراعات حجاب خود را بکنند و همانند حضرت زهرا و زینب سلام الله علیها صبرداشته باشند و عرض دیگرم با مادرم است وآن اینکه مقدارپولی راکه دست دیگران دارم درراه اسلام خرج نمائید و مقدار پولی را که نزد خودتان دارم می بخشم. حال خدمت پسر عمه و خواهرم عرض می کنم اگرازبنده ناراضی هستید  انشاا… مرا ببخشید.برادرم غلام حتما درسش را بخواند و دراین باره غفلت نکند. عزیزانم آشنایان و فامیلها طلب عفو و بخشش دارم. بنده را بعلت کم بودن وقت  و بدخطی و توضیحات کم ببخشید. درضمن بعلت کسالت وبیماری که دارم ۲۵روز روزه بدهکارم بجای آورده شود.

۶۶/۱۱/۲۳

خون برشمشیر پیروز است.

خدایاخدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.

یک نظر

  1. دایی جون خیلی دوست داشتم ببینمت
    خیلی حسرت میخورم که ندیدمت مامانم همیشه به من میگفت تو داداش حمیده منی
    ای کاش میدیدمت
    دوست دارم
    کمی برام دعا کن محتاجم به دعات

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.