خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمود ابوالحسنی

وصیت نامه شهید محمود ابوالحسنی

 بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر مهدی موعود و نایب برحقش امام خمینی و با سلام بر ملت شهید پرور و سلام بر مادران داغدیده که درغم از دست دادن فرزندانشان همچون زینب در مقابل ناملایمات مقاومت می کنند و با سلام بر پدران که در سوگ نشسته و همچون یعقوب در غم از دست دادن یوسف خود مقاومت کرده و تن به مشیت الهی داده اند . برادران چه قدر شهادت در راه خدا زیباست مانند گل خوشبوست . من در این سرزمین آن قدر با دشمن می جنگم تا پیروزی و موفقیت نصیبم گردد یا به درجه رفیع شهادت برسم اگر لیاقت داشته باشم که در راه اسلام و قرآن شهید شوم . انسان یک روز به دنیا می آید و روزی هم از دنیا می رود و تنها کردارها و اعمالش بر جای خواهد ماند پس مرگ سرنوشت ما می باشد و چه بهتر است که انسان در راه مکتب و دین و قرآن و میهن و هدفش کشته شود . مادر از مرگم نگران نباشید زیرا نزد خدای متعال زنده هستم و روزی میخورم فقط جسم من از میان شما رفته است .

مادر عزیزم می دانم که از مرگ من نگران خواهی شد اما این را بدان که کسانی که در راه خدا کشته می شوند زنده هستند و نزد خداوند بهره مند می شوند به مادرم تبریک بگویید چون که من به میهمانی خدا رفته ام راستی که مرگ در راه خدا چقدر خوب و دوست داشتنی است است امیدوارم که خداوند مرا از همان بندگان خوب و شهیدش قراردهد . می دانم که آرزوهایی برایم در سر داشتید اما آرزوهای من از آرزوهای شما بزرگتر است چون آرزوهای شما برای دنیا بوده است اما آرزوهای من برای آخرت است . با تقوا و پرهیزکار باشید. دنیا را هدف خویش قرار ندهید و در تحصیل ثروت دنیا در تلاش نباشید و برای از دست دادن ثروت و مقام دنیا اندوهگین نشوید همواره طالب حق باشید و حق را بگویید با یتیمان دلسوز و مهربان باشید در اجرای دستورات الهی استوار باشید و هرگز به حرف و ملامت ملامتگران ترتیب اثر ندهید . خواهر من و دوستان و آشنایان اگر فرزندان شما می خواهند به جبهه بروند به آنها اجازه بدهید چون اگر اجازه ندهید به آنها بد کرده اید . برادران امیدوارم که بعد از من راه من را ادامه بدهید .

در هر جایی که می توانید راه من را ادامه دهید در شهر می توانید ، در جبهه میتوانید راه من را ادامه دهید . مادر جان کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده ندانید بلکه آنها زنده اند و نزد پروردگارشان بهره مند می شوند . خداحافظ مادر جان ،برادران و خواهر عزیزم .

 اما جمله ای که من می خواستم در پایان به شما بگویم :

 امام و رزمندگان را دعا کنید .

خداحافظ شما برادران انقلابی من

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.