خانه » اخبار و رویدادها » آتش نشانی ورامین آماده مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال است

آتش نشانی ورامین آماده مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ،  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از آمادگی کامل نیروهای این سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در این شهر خبر داد .

محمد خانی گفت : از صبح امروز سه ایستگاه آتش نشانی مستقر در ورامین به طور کامل در آماده باش به سر می برند و با بهره گیری از ظرفیت کامل نیروهای خود آماده مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در چهارشنبه آخر سال هستند.

وی اظهار داشت : کارشناسان سازمان آتش نشانی ورامین از روز گذشته با سرکشی به تمام جایگاه های عرصه بنزین شهرستان نسبت به بازرسی از وسایل اطفای حریق و سطل های شن موجود در جایگاه اقدام و نواقص را برطرف کرده اند .

خانی گفت : با توجه به این که یکی از جایگاه های عرضه بنزین در مرکز شهر ورامین قرار دارد ، برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی از عصر امروز فعالیت این جایگاه تا ساعات پایانی روز تعطیل خواهد شد .

وی افزود : از ابتدای امروز دو دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی در میدان امام (ره) و ابتدای شهرک خیرآباد مستقر شده تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شوند .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اظهار داشت : کارشناسان این سازمان از هفته های گذشته با توزیع بروشورهای آموزشی و حضور در مدارس نسبت به ارائه آموزش های لازم به جوانان اقدام کرده اند تا چهارشنبه آخر سالی بی خطر و بدون حادثه در انتظار مردم باشد .

وی گفت: سال گذشته مراسم چهارشنبه آخر سال بدون هیچ گونه حادثه در شهر ورامین سپری شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.