خانه » اخبار و رویدادها » منصوری: حقیقتا مردم ولی نعمت نظام هستند و ما به عنوان خادم مردم باید به آنها خدمت کنیم

منصوری: حقیقتا مردم ولی نعمت نظام هستند و ما به عنوان خادم مردم باید به آنها خدمت کنیم

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ، صبح امروز با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و اعضای ستاد دیه کشور، جلسه حمایت از زندانیان در فرمانداری ورامین برگزار شد.

مهندس منصوری فرماندار شهرستان ورامین در بخش اول صحبت های خود ضمن تقدیر از زحمات رؤسا و مسؤولین ادارات و نهادهای شهرستان در سال ۹۱ گفت: امسال در حوزه اقتصادی سال سختی را پشت سرگذاشتیم و البته خدای متعال کمک کرد و همچنین با اراده راسخ مردم شریف سال خوبی را گذراندیم.

مهندس منصوری افزود: بحث مهمی را پیش رو داریم و آن انتخابات سال ۹۲ است. کشور ما در مقطع حساسی قرار گرفته و به واقع تا به امروز هیچ انتخاباتی در جمهوری اسلامی به این سنگینی نبوده و دلیل آن هم قرار گیری دو انتخابات در یک زمان است که یکی انتخابات ریاست جمهوری و دیگری انتخابات شوراها می باشد.

فرماندار ورامین اظهار داشت: امسال فشارها بر مردم به خصوص بر قشر کمتر برخوردار زیاد بود که باید با مدیریت صحیح و ایجاد فضایی پر نشاط در جامعه قدری از مشکلات مردم را کاهش داد.

وی افزود: حقیقتا مردم ولی نعمت نظام هستند و ما به عنوان خادم مردم باید به آنها خدمت کنیم. مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته اند که بطور ویژه به امور مردم پرداخته شود. در واقع مردم ما مردم خوبی هستند و مشکلات را با مدیریت خوب خود پشت سر می گذارند و وظیفه ما این است که فضای عمومی کشور را فضایی پر نشاط نماییم.

مهندس منصوری اظهار داشت: در این روزها مساله ای که در درجه اول قرار دارد ایجاد امنیت است. دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت در شهرستان زحمت کشیدند و به فضل خدا، ورامین در سال ۹۱ یکی از امن ترین سال های خود را بعد از انقلاب اسلامی پشت سر گذاشت.

فرماندار ورامین بیان داشت: در سال گذشته در شهرستان ورامین میوه برنامه ریزی های خوبی را چیدیم که سال ها قبل انجام شده بود. برنامه ریزی های خوبی نیز برای سال های آینده انجام دادیم که ان شاء الله ثمره آن را مردم شریف شهرستان خواهند دید.

وی اضافه کرد: به حمد الله بحث متروی ورامین نهایی شده و پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری آغاز شده است. پروژه تعریض جاده آبباریک و همچنین آنتنی جواد آباد در حال انجام است. استقرار فرماندهی انتظامی شرق در سال ۹۰ انجام شد و در سال ۹۱ تثبیت شد. بهره برداری از سد ماملو و تصفیه خانه جنوب شرق استان تهران انجام شده که هر کدام کمکی به توسعه شهرستان ورامین هستند.

مهندس منصوری افزود: به فضل خدا امروز در تمام روستاهای شهرستان اقدامات خوبی انجام شده و انصافا مسؤولین زحمات زیادی کشیده اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.