خانه » اخبار و رویدادها » پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ورامین کلید خورد

پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ورامین کلید خورد

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان ورامین از کلید خوردن پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری این شهرستان خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، حسین دهقانی امروز در ارتباط با روند احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری گفت: به فضل خدا و با پیگیری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار ورامین پروژه احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ورامین با تعیین پیمانکار این پروژه آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان ورامین افزود: این ورزشگاه برای شهرستان ورامین و به منظور افزایش سرانه ورزشی شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: زمین این ورزشگاه در ابتدای جاده ورامین به آبباریک بوده و با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در حال اجرا است.

معاون فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: پیمانکار پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری تعیین شده و با تجهیز کارگاه عملیات عمرانی این پروژه آغاز شده است.

دهقانی در پایان تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان محترم شهرستان نسبت به امور ورزشی و وجود قهرمانان ملی بسیار در شهرستان، احداث این ورزشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما نیز تمام سعی خود را در جهت اجرای هر چه بهتر و سریع تر این ورزشگاه به کار بسته‌ایم تا انشاء‌الله بتوانیم بستری مناسب برای فعالیت‌های ورزشی جوانان شهرستان ایجاد کنیم.

این گزارش حاکی است، مجاور این ورزشگاه ۵ هزار نفری، زمین چمن مصنوعی فوتبال به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اعتباری در حدود ۸ میلیارد ریال نیز در حال احداث می‌باشد که این زمین چمن در حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.