خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » با احداث جاده آنتنی جواد آباد به آزادراه قم گرمسار، ورامین از بن بست خارج خواهد شد

با احداث جاده آنتنی جواد آباد به آزادراه قم گرمسار، ورامین از بن بست خارج خواهد شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان ورامین ، حسین دهقانی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین در خصوص اجرای پروژه آنتی ورامین جواد آباد به آزاد راه قم گرمسار اظهار داشت: پیمانکار پروژه آنتنی جواد آباد به آزادراه قم گرمسار مشخص شده و در حال انجام عملیات عمرانی  می باشد.

وی افزود: پیمانکار پروژه تا کنون علاوه بر تجهیز کارگاه، تعهدات خود نسبت به خاکبرداری و نخاله برداری بخشی از طول مسیر پروژه را انجام داده است.

معاون فرماندار بیان کرد: مسیر جاده آنتنی جوادآباد به آزادراه قم گرمسار به طول ۱۹ کیلومتر و اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۷۷ میلیارد ریال می باشد.

وی در خصوص اهمیت این پروژه عنوان کرد: با احداث جاده آنتنی جواد آباد راه دسترسی اهالی محترم بخش جواد آباد و همچنین مردم ورامین به آزاد راه قم، گرمسار با سهولت بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

حسین دهقانی افزود: این جاده در ارتقاء و توسعه شهرستان ورامین و بخصوص بخش جواد آباد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با انجام این پروژه به نوعی ورامین از بن بست خارج خواهد شد.

گفتنی است مدت قرارداد اجرای پروژه آنتنی جواد آباد به آزادراه قم گرمسار سه سال می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.