خانه » اخبار و رویدادها » آغاز پروژه تعریض جاده ورامین ـ آبباریک

آغاز پروژه تعریض جاده ورامین ـ آبباریک

پروژه تعریض جاده ورامین ـ آبباریک آغاز شد.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، حسین دهقانی امروز در ارتباط با اهمیت اجرای پروژه تعریض جاده ورامین ـ آبباریک گفت: پروژه تعریض جاده ورامین ـ آبباریک جزو درخواست‌های اساسی و قدیمی مردم آبباریک و اهالی روستاهایی که راه دسترسی آنها جاده آبباریک است بوده و به‌دلیل وضعیت نامناسبی که دارد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار ورامین افزود: در سال‌های اخیر شاهد تصادف‌های ناگواری در این جاده بوده‌ایم که متاسفانه برخی از این تصادفات منجر به فوت شهروندان شده، بهِ‌نحوی که تعریض این جاده تقاضای اصلی اهالی روستاهای آبباریک، خالد‌آباد، دمزآباد و دیگر شهروندان است.

وی در ارتباط با روند اجرای پروژه اظهار داشت: فاز اول این پروژه به‌طول ۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بوده که هم اکنون به فضل خدا پیمانکار پروژه مشخص و عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

حسین دهقانی افزود: با انجام این پروژه عرض جاده فعلی به ۲۲ متر خواهد رسید و این جاده به‌صورت دو لاین رفت و دو لاین برگشت، مسیری مناسب برای مردم شهرستان می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان ورامین با بیان این نکته که پروژه تعریض جاده ورامین ـ آبباریک با پیگیری مجدانه مسؤولان شهرستان به‌ویژه فرماندار ورامین آغاز شده است، عنوان کرد: این پروژه علاوه بر اهمیت فوق‌العاده‌ای که برای اهالی روستاهای مجاور دارد، نقش به‌سزایی در دسترسی مردم شریف شهرستان ورامین به اتوبان قم گرمسار ایفا می‌کند و به لطف خدا پس از اجرای این پروژه مردم به راحتی می‌توانند به جاده قم گرمسار دسترسی داشته باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.