خانه » اخبار و رویدادها » به زودی عملیات ریل گذاری متروی ورامین با حضور مسؤولین ارشد کشور آغاز خواهد شد

به زودی عملیات ریل گذاری متروی ورامین با حضور مسؤولین ارشد کشور آغاز خواهد شد

 

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین ، طی جلسه ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران، معاونین وزیر راه و شهرسازی، معاونین استاندار، مدیر عامل راه آهن کشور، مدیرعامل شرکت متروی تهران، نماینده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور و مسؤولین شهرستان برگزار گردید در خصوص پروژه متروی ورامین بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در این جلسه استاندار تهران نسبت به اهمیت این پروژه اشاره کرد و فرماندار شهرستان ورامین گزارشی از مسیر چندین ساله و عوامل تأخیر در اجرای این پروژه ارائه نمود.

سپس سوابق و مصوبات  گذشته متروی ورامین مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات موجود ارزیابی شد و با تأکید وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران مقرر گردید آغاز عملیات ریل گذاری متروی ورامین به زودی و با حضور مقامات ارشد کشور برگزار گردد.

در این خصوص محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: با توجه به اینکه زیرسازی مسیر متروی تهران- ورامین بصورت کامل انجام شده این پروژه هم اکنون آماده ریل گذاری می باشد.

فرماندار ورامین افزود: در چند ماه اخیر این چهارمین جلسه ای است که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی و استاندار محترم تهران در خصوص پروژه متروی ورامین بحث و تبادل نظر صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: با توجه به این که مجری قبلی این پروژه راه آهن بوده و کار باید از راه آهن به متروی تهران منتقل می شد، جلسات متعدد کارشناسی برگزار و موافقت های لازم به عمل آمده است.

مهندس منصوری تصریح کرد: با عنایت به تبادل موافقت نامه بین معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری و متروی تهران، ان شاء الله به زودی و با حضور مقامات ارشد کشور و به احتمال زیاد با حضور شخص آقای رئیس جمهور، وزیر محترم راه و شهرسازی و استاندار محترم، عملیات ریل گذاری متروی ورامین آغاز خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.