خانه » اخبار و رویدادها » پیمان اکبری: حق پیکان و متین چه می‌شود؟

پیمان اکبری: حق پیکان و متین چه می‌شود؟

پیمان اکبری در واکنش به تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه سوم مرحله پلی آف در سالن ۱۲هزار نفری آزادی گفت: حق دو میزبانی تیم های پیکان و متین ورامین که در مرحله مقدماتی تلاش بیشتری کردند چه می‌شود؟

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا ، سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی مقابل کاله در آمل اظهار کرد: در بازی با کاله هیچ حاشیه‌ای روی نداد و واقعا آمل میزبان خوبی بود. جا دارد که از مسئولان این باشگاه و همچنین تماشاگران تیم کاله تشکر کنم. در بازی رفت در تهران هم قدری ناهماهنگی بوجود آمد و بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده برای تماشاگران تیم میهمان، هواداران کاله به خانه والیبال تهران آمدند.

وی ادامه داد: من خودم شخصا دوست ندارم کوچکترین مشکلی برای یک تماشاگر، بازیکن یا ورزشکار پیش آید. مسوولان هر تصمیمی بگیرند که برای والیبال ایران خوب باشد آن را خواهیم پذیرفت. ولی بحث اینجاست، امتیازی که تیم پیکان و متین ورامین در مرحله مقدماتی برای برخورداری از حق دو میزبانی در پلی‌آف بدست آوردند، نباید حالا ضایع شود و بازی سوم پلی‌آف در سالن ۱۲ هزار نفری انجام شود.

اکبری با اشاره به مصوبه سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه سوم پلی‌آف در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران تاکید کرد: تمام خواسته ما این است که حق تیم پیکان و متین ورامین که نیم فصل اول و دوم زحمت زیادی کشیدند، ضایع نشود. ما تلاش کردیم تا امتیاز بیشتری بگیریم و در پلی آف دو حق میزبانی داشته باشیم. اما با تصمیم جدید سازمان لیگ نتیجه تلاش تیم ما چه خواهد شد؟

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره بازی با کاله خاطرنشان کرد: واقعا بازی مقابل کاله خیلی سنگین و حساس بود، به ویژه برای تیم ما زیرا بازی رفت را واگذار کرده بودیم و در دیدار برگشت محکوم به پیروزی بودیم. مجبور بودیم که یک نمایش انتحاری را ارائه دهیم. فشار زیادی از نظر روحی و روانی روی کادر فنی و همه بازیکنان بود که اگر خدای نکرده ببازیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: در ست پنجم تیم پیکان به مراتب بهتر کار کرد و موفق شدیم بازی دلخواه خود را در امتیازهای پایانی به نمایش بگذاریم. شخصا از نمایش بازیکنانم در این ست لذت بردم. البته دو تیم تصمیم گرفته بودند که بدون حاشیه مسابقه دهند. واقعا تیم کاله هم بسیار خوب است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.