خانه » اخبار و رویدادها » حساس ترین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال؛ متین ورامین – شهرداری تبریز

حساس ترین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال؛ متین ورامین – شهرداری تبریز

همانگونه که از قبل پیش بینی شده بود (لینک خبر) متین ورامین باید در مرحله ی پلی آف لیگ برتر والیبال با تیم خوب شهرداری تبریز دیدار کند که می توان این دیدار را حساس ترین و مهمترین مسابقه ی این مرحله دانست چرا که اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد تیم های پیکان ، میزان و شهرداری ارومیه به راحتی می توانند از سدّ حریفان خود عبور کنند و به نیمه نهایی برسند. با توجه به نتایج خوبی که تیم شهرداری تبریز در مرحله ی گروهی گرفته است می تواند مدافع عنوان قهرمانی را برای رسیدن به مرحله ی نیمه نهایی دچار مشکل کند؛ اما متین نیز با توجه به بازی های خوبی که در دور برگشت انجام داد در حال حاضر از یک برتری نسبی نسبت به شهرداری تبریز برخوردار می باشد لکن متین می بایست ، تجربه ی تلخ باریج اسانس در فصل گذشته را سرلوحه ی کار خود قرار دهد و با قدرت تمام در مرحله ی پلی آف حاضر گردد.

matin-novin-93-09-19-www-varamincity-com

مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از ۲۹ بهمن ماه با حضور هشت تیم برتر دور مقدماتی آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام سازمان لیگ مرحله پلی آف از روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود و هر تیمی که به دو پیروزی از سه مسابقه دست یابد به جمع چهار تیم لیگ برتر صعود می کند.

مرحله پلی آف از روز چهارشنبه ۲۶ بهمن در چهار شهر تهران، مشهد، ورامین و ارومیه آغاز می شود و تیم های اول تا چهارم گروه یک دور مقدماتی به ترتیب به مصاف تیم های چهارم تا اول گروه دوم می روند که برنامه آن به قرار زیر است:

چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه – بازی رفت (اسامی تیم های میزبان ابتدا آمده است)
۱- پیکان تهران – وزارت دفاع
۲- میزان خراسان – نوین کشاورز
۳- متین ورامین – شهرداری تبریز
۴- شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد

چهارشنبه ششم اسفندماه – بازی برگشت
۵- وزارت دفاع – پیکان تهران
۶-نوین کشاورز – میزان خراسان
۷-شهرداری تبریز – متین ورامین
۸-بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری ارومیه

در صورتی که پیروز نهایی این مرحله در دو مسابقه تعیین نشود، مسابقه سوم تیم ها در روز یکشنبه ۱۰ اسفندماه به میزبانی تیم های بازی رفت برگزار خواهد شد.

همچنیین بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ، مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز با حضور چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها از ۱۷ اسفندماه به صورت متمرکز و دو بازی از سه بازی در تهران برگزار خواهد شد.

این مرحله نیز در روز های یکشنبه و سه شنبه ۱۷ و ۱۹ اسفندماه پیگیری می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، این دیدارها روز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکراست بر اساس گفته منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ، بعد از مشخص شدن چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، در جلسه ای با حضور نمایندگان چهار تیم مذکور در خصوص نحوه برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی تصمیم گیری خواهد شد که در این صورت امکان برگزاری دیدار های رده بندی و فینال در یک تک بازی وجود خواهد داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.