خانه » اخبار و رویدادها » شکست تلخ متین ورامین مقابل شهرداری تبریز/ سرنوشت متین در این فصل، به تبریز کشیده شد

شکست تلخ متین ورامین مقابل شهرداری تبریز/ سرنوشت متین در این فصل، به تبریز کشیده شد

دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی عصر روز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارها، تیم متین ورامین در سالن شهید بولعباسی ورامین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم خوب و باانگیزه شهرداری تبریز رفت.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-(1).jpg

پیکان تهران، میزان خراسان، شهرداری تبریز، جواهری گنبد،شهرداری ارومیه، متین ورامین، نوین کشاورز و وزارت دفاع هشت تیم راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال هستند که از امروز بازی های دور پلی آف خود را برای صعود به مرحله نیمه نهایی آغاز کردند.

تلاش دو تیم شهرداری تبریز و متین برای صعود به نیمه نهایی

در مرحله پلی آف و با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال هر تیمی که به دو پیروزی از مجموع سه دیدار برسد به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود کرده و تیم های بازنده در رده های پنجم تا هشتم جای خواهند گرفت به همین خاطر اگر تیمی در دو بازی نخست به برتری برسد، دیدار سوم برگزار نخواهد شد.

تیم متین ورامین که عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را یدک می کشد در این مرحله به مصاف شهرداری تبریز رفت، تیمی که بازی های زیبا و قابل قبولی را در گروه اول مسابقات از خود به نمایش گذاشت.

تلاش شهرداری تبریز برای حذف مدافع قهرمانی

در سوی مقابل نیز حریف مرحله پلی آف تیم متین ورامین یعنی شهرداری تبریز، تیمی جوان و باانگیزه است که با حمایت های صورت گرفته از سوی هواداران و مسئولان تبریزی تلاش دارد تا با شکست متین در جمع چهار تیم پایانی مسابقات حاضر باشد.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-(3).jpg

نماینده تبریز در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نمایش قابل تحسینی را از خود نشان داد و توانست در حضور تیم هایی نظیر پیکان تهران، میزان خراسان، جواهری گنبد، ارتعاشات صنعتی، تعاونی و جواهری گنبد به عنوان تیم سوم گروه اول به این مرحله برسد.

سالن شهید گلعباسی از ساعتی قبل از شروع دیدار دو تیم شهرداری تبریز و متین ورامین مملو از جمعیت بود و هواداران ورامینی آمده بودند تا اولین برد تیم محبوبشان را در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از نزدیک مشاهده کنند.

نمایش خیره کننده شهرداری تبریز در مقابل متین

اگرچه هواداران ورامینی منتظر بازی مقتدرانه متین بودند اما ست اول این مسابقه با بازی ضعیف و دور از انتظار شاگردان بهروز عطائی همراه بود به طوری که تیم شهرداری تبریز از همان امتیازات اولیه، قدرت خود را به رخ حریف کشیده و حتی در مقطعی فاصله هشت امتیاز را ایجاد و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود تمام و تماشاگران ورامینی را غرق در ناراحتی و نگرانی کرد.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-(9).jpg

در ست دوم با توصیه های بهروز عطائی، تیم متین ورامین بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشت اما انگیزه بازیکنان شهرداری تبریز سبب شد تا بازی نزدیک و نفس گیری از سوی دو تیم دنبال شود و اگر چه متین تا امتیازهای پایانی با فاصله یک امتیاز از حریف پیش بود اما از امتیاز ۲۲ تیم شهرداری بر بازی مسلط شد و بازی در امتیاز ۲۴ به تساوی رسید و در نهایت این دوئل حساس با تجربه بازیکنان متین با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود مدافع عنوان قهرمانی پایان یافت.

بازی ضعیف شاگردان بهروز عطائی

در ست سوم نیز دو تیم شهرداری تبریز و متین ورامین دیدار نزدیک و حساسی را به مانند ست دوم به نمایش گذاشتند اما در اواسط این ست تیم شهرداری تبریز توانست از غفلت بازیکنان متین استفاده کرده و دو امتیاز پیش بیفتد و این فاصله تا پایان ست حفظ شد و در نهایت شهرداری تبریز این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود تمام کرده و در مجموع دو بر یک از حریف پیش افتاد.

در ست چهارم نیز متین ورامین اگرچه در امتیازات ابتدایی از حریف پیش افتاد اما در ادامه این تیم شهرداری تبریز بود که نمایش بهتری را نشان داد و در نهایت این ست را با نتیجه  ۲۵ بر  ۲۲ به سود خود تمام کرده و برنده اولین بازی مرحله پلی آف شد.

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/11/matin-tabriz-93-11-29-www-varamincity-com-(10).jpg

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.