خانه » اخبار و رویدادها » زمین چمن های مصنوعی ورامین پذیرای فوتبالیست‌ها شد!!!

زمین چمن های مصنوعی ورامین پذیرای فوتبالیست‌ها شد!!!

zamin chaman park javan 01 اقدام سوال برانگیز شهرداری در پولی کردن اماکن ورزش عمومی

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، علی دلیری از آغاز بهره‌برداری ! زمینهای چمن مصنوعی این شهرداری خبر داد و گفت: در راستای توسعه ورزش محلات و تشویق نوجوانان و جوانان به امر ورزش بهره‌برداری از زمین‌های چمن مصنوعی شهرداری ورامین آغاز شد.

مسئول تربیت بدنی شهرداری ورامین با اظهار این خبر تصریح کرد: این زمین‌ها در دو منطقه پارک جوانان و ابتدای خیابان دانش‌سرا (شهید سهراب مزدرانی) منطقه عمروآباد احداث شده و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۲۰ به دفتر مدیریت زمینهای مذکور در کنار هر زمین مراجعه و با توجه به برنامه زمان‌بندی شده و پرداخت هزینه ورودیه به مبلغ ۷۵ هزار ریال برای هر سانس ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به ورزش بپردازند.

این گزارش حاکی است زمین های چمن مصنوعی پارک جوانان و دانش‌سرا در مجموع در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال توسط شهداری ورامین احداث و چندی پیش توسط استاندار و مسئولان ارشد شهرستان شهر ورامین افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

zamin chaman park javan 02 اقدام سوال برانگیز شهرداری در پولی کردن اماکن ورزش عمومی

پیش از این و در پی گلایه های شهروندان از پولی کردن اماکن ورزش عمومی ، ورامین سیتی نوشته بود :

در حالی که شهرداری ورامین هزینه های کلانی را برای حمایت از تیم های مختلفی ورزشی  هزینه می کند در اقدامی تعجب برانگیز از چند هفته پیش ، ورزشکاران و جوانانی  که از زمین چمن مصنوعی پارک جوان استفاده می کردند مجبور شدند برای استفاده از این فضا مبالغی را بپردازند.

 یکی از فضاهای مورد استفاده جوانان و نوجوانان ورزشکار ورامین زمین چمن مصنوعی واقع در پارک جوان بود که همه روزه جمعی از اقشار و سنین مختلف از نوجوان تا کهنسال در فضایی سالم و دوستانه از آن استفاده می کردند و در نبود فضای کافی ورزشی برای جوانان، فرصت مغتنمی بود برای اقشاری که توانایی پرداخت هزینه استفاده از سالن های ورزشی را نداشتند اما متاسفانه از چند هفته پیش با تصمیم شهرداری برای هر سانس یک و نیم ساعته استفاده از این مجموعه هزینه ای تعیین شده است که این امر موجبات نارضایتی و اعتراض ورزشکاران منطقه را فراهم کرده است.

انتظار این بوده اقدام شهرداری ورامین در ایجاد اماکن ورزشی رایگان تداوم یافته و در سایر نقاط شهر نیز تکرار شود اما متاسفانه در حالی که شهرداری هزینه کلانی برای حمایت از برخی تیم های ورزشی می کند ، ورزش عمومی همچنان مظلوم است.

در حالی که برخی خبرها از کمک ده ها میلیون تومانی به تیم تکواندو شهرداری و برخی اقدامات غیر ضروری ( ) حکایت می کند ، به نظر نمی رسد مبلغ ناچیزی که احتمالا از این زمین بدست خواهد آمد کمک چندانی به بودجه ده ها میلیارد تومانی شهرداری بکند.

۲ نظر

  1. آخه مومن اینها ۷۵۰۰رو می گیرند پول یه نفر بزارند آونجا نظم بده هرکی هرچی دلش می خواد بازی نکنه
    الان زمین چمن مصنوعی جاهای دیگه ۲۵۰۰۰ تومان

  2. خب شاید مردم نباید دیگه ورزش کنن این تصمیمو گرفتن
    وگرنه اینا کار کارشناسی میکنن!!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.