خانه » اخبار و رویدادها » احداث ورزشگاه ۵ هزار نفره ورامین در دستورکار قرار گرفت

احداث ورزشگاه ۵ هزار نفره ورامین در دستورکار قرار گرفت

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، محسن حسینی در جمع خبرنگاران از کلنگ‌زنی احداث ورزشگاه پنج هزار نفری ورامین تا پیش از پایان سال جاری خبر داد و گفت: به همت فرماندار ورامین و با همکاری شهردار در نظر داریم، احداث ورزشگاه پنج هزار نفری ورامین را پیش از آغاز سال جدید در دستورکار قرار دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: زمین این مجموعه که بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع است، توسط شهرداری در ابتدای جاده چرمشهر به ورزش منطقه اهدا شده و شرکت پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ورزش منطقه که همان افزایش سرانه فضای ورزشی در کنار ایجاد پایگاه‌های قهرمان پروری است به‌زودی به منصه ظهور خواهد رسید و قطع به یقین این اتفاق خوش در آینده‌ای نزدیک منجر به تحولی عظیم در بعد ورزش خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: کلنگ‌زنی ورزشگاه پنج هزار نفری اواسط اسفندماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستان و استان انجام می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، هرچه زودتر با ساخت آن جوانان و علاقه‌مندان این شهرستان بتوانند از این نعمت برای پرداختن به ورزش بهره‌مند شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: در این خصوص هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به پیمانکار واگذار شده است تا بعد از مراسم افتتاحیه، مسئول ساخت این پروژه اقدام به شروع و ساخت کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.