خانه » اخبار و رویدادها » جزئیات دیدار مصطفی کارخانه با امام جمعه ورامین

جزئیات دیدار مصطفی کارخانه با امام جمعه ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال متین ورامین که توسط مصطفی زاهدی سرپرست تیم همراهی می‌شد با حضور در دفتر آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کارخانه در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر والیبال گفت: دعای خیر شما سبب کسب نتایج خوب تیم ما شد، در سال اول حضور در لیگ برتر جایگاه بسیار خوبی پیدا کردیم، انصافاً حمایت مردم ورامین از تیم خودشان قابل تقدیر است، سالن شهید گلعباسی یک هزار و ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد ولی در هر بازی بیش از ۳ هزار نفر داخل ورزشگاه می‌آمدند و همین تعداد هم پشت درب ورزشگاه می‌ماندند.

وی تصریح کرد: ما نیم بیشتر راه را رفتیم، دعا بفرمایید ادامه راه را نیز با موفقیت ادامه دهیم، در سطح دنیا بی‌سابقه است تیمی در سال اول حضور خود به چنین موفقیت‌هایی دست بیابد.

پر افتخارترین مربی والیبال کشورمان سپس به پیروزی در مقابل تیم سایپا البرز در مرحله پلی آف اشاره کرد و گفت: هر دو بازی رفت و برگشت را در مسابقات لیگ به این تیم باخته بودیم اما تمام انرژی خود را جمع کردیم و توانستیم تیم مذکور را شکست دهیم.

وی راز موفقیت تیم متین را اهمیت به مسائل اخلاقی دانست و ادامه داد: به جهت ماهیت مذهبی و ولایی ورامین ما نیز سعی کردیم این خصوصیت را در تیم تقویت کنیم به همین دلیل اهمیت خاصی به موارد اخلاقی در تیم داده شده است و امید است تیم ما در آینده‌ای نزدیک به الگویی در کشور تبدیل شود.

مقید هستیم حتی‌المقدور از بازیکنان بومی استفاده شود

سرپرست تیم متین نیز در ادامه گفت: امروز با توجه به نمایش قدرتمند تیم متین جوانان ورامین به والیبال علاقمند شده‌اند و استقبال خوبی از این ورزش می‌شود، امیدواریم بتوانیم در آینده جوانان بیشتری جذب کنیم، برای سال آینده و حضور پر صلابت در لیگ از هم اکنون برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مصطفی زاهدی با بیان اهمیت بهره‌گیری از بازیکنان بومی گفت: مقید هستیم حتی‌المقدور از بازیکنان بومی استفاده شود و به همین دلیل روی تیم‌های جوانان سرمایه‌گذاری کردیم و امسال تیم جوانان ما در استان تهران قهرمان شد و در حال حاضر چهار بازیکن تیم بزرگسالان ما نیز اهل ورامین هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین پس از استماع گزارشات موفقیت‌های تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر و مرحله پلی آف اظهار داشت: خدا را شکر، این خبرهایی که دادید بسیار خوب بود، ان‌شاء‌الله همواره در امور محوله موفق باشید، بنده دعایتان خواهم کرد، خوشحالی ما در کسب نتایج خوب تیم شما به‌دلیل اهمیت به اخلاق در کنار ورزش و قهرمانی است، حضور مربی موجهی مثل شما باعث خوشحالی است.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی گفت: این حرکت برای شما هم سرمایه دنیا است و هم آخرت، زمانی که می‌آیید و یک حرکت موفق را آغاز می‌کنید و در عین حال اخلاقیات را مدنظر دارید بسیار مطلوب است، انسان می‌تواند به جوان‌ها شما را به‌عنوان الگو معرفی کند.

امام جمعه ورامین با اشاره به ایجاد روحیه و نشاط در مردم ورامین بر اثر موفقیت‌های تیم متین خاطرنشان کرد: امسال نیم قرن قیام عظیم ۱۵ خرداد ورامین است و حضور مقتدرانه متین هدیه‌ای برای مردم ورامین در آستانه نیم قرن قیام ۱۵ خرداد است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.