خانه » اخبار و رویدادها » سایپا در هم شکست / پیروزی با اقتدار تیم والیبال متین ورامین

سایپا در هم شکست / پیروزی با اقتدار تیم والیبال متین ورامین

به گزارش ورامین سیتی ، دقایقی پیش تیم والیبال متین ورامین توانست اولین بازی خود در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را با موفقیت به پایان برساند و تیم سایپا البرز را با اقتدار و با حساب سه بر صفر درهم شکند .

در اولین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تیم های متین و سایپا در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده ورامین که برای انتقام دو شکست قبلی به میدان رفته بود توانست با حمایت تماشاگران خون گرم خود به پیروزی برسد. در این دیدار مثل چند بازی اخیر تیم متین با اسقبال بی نظیری روبرو شده بود و یک ساعت قبل از شروع بازی سالن مملو از علاقه مندان به والیبال بود.

در گیم اول و در همان ابتدا شروع بازی فشار هواداران به حدی بود که باعث شد تمرکز بازیکنان سایپا به هم بخورد و متین ۸ امتیاز از حریف خود پیشی بگیرد. در ادامه بازی هرچند تیم حریف تقریبا خود را در زمین پیدا کرد ولی باز هم نتوانست امتیازات عقب افتاده را جبران کند و در نهایت متین ست اول را با ۹ اختلاف امتیاز و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به برتری رسید. در این گیم نیکولای نیکولف بازیکن بلغارستانی متین با سرویس های بسیار عالی امتیازات بسیاری را برای متین کسب کرد.

در گیم دوم این دیدار بازیکنان سایپا توانستند کمی به جو وحشتناک سالن عادت کنند و به روی بازی تمرکز کنند همین مسئله باعث شد تا ست دوم خیلی سخت و نفس گیر دنبال شود. البته در این ست تعویض پاسور تیم سایپا سبب شد تا این تیم بهتر بازی کند و دو تیم تا امتیازات آخر مساوی یش می رفتند ولی باز هم این متین بود که توانست با حمایت هواداران خود  در آخر با نتیجه ۲۵ -۲۳ حریف خوب خود را شکست دهد.

در گیم سوم بازیکنان سایپا که می دانستند که این گیم برای آنها خیلی مهم است با تمام توان به میدان آمدند. در این ست تا امتیاز ۱۵ دو تیم تقریبا مساوی پیش می رفتند ولی بازی خوب بازیکانی چون جردی باربارا و میکائیل تاجر باز هم فرصتی به سایپا برای قدرت نمایی نداد و متین گیم آخر را نیز با نتیجه ۲۵- ۲۱ به نفع خود به پایان رساند. نکته قابل توجه این ست مصدومیت بازیکن خوب متین فرهاد نظری افشار بود که در اوسط گیم بعد از گرفتن امتیاز در حین خوشحالی کردن از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت  شدیدی شد و جای خود خود را به قاسم کارخانه داد.

متین با این پیروزی نیمی از راه رسیدن به فینال را طی کرد و فقط به یک برد دیگر در بازی برگشت که در زمین سایپا انجام می شود احتیاج دارد تا به فینال برسد. و در صورت شکست  دو تیم باید یک بازی دیگر در ورامین انجام دهند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

با عنایت به انتقاد ورامین سیتی از عملکرد نیروی انتطامی در بازی با کاله آمل ، جا دارد از حضور نیروی های یگان ویژه نیروی انتطامی شرق استان تهران که در سالن بودند و توانستند امنیت این بازی را با توجه به ورزشگاه مملو از جمعیت مشتاق به ورزش ، به خوبی تامین کنند نیز تقدیر به عل آوریم .

لازم به ذکر است که بازی برگشت مرحله پلی آف هفته آینده چهارشنبه ۹ اسفند در سالن  انقلاب کرج برگزار می شود. . علاقه مندان می توانند برای تماشای بازی ساعت ۱۲ همان روز در میدان راه آهن ورامین حضور یابند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم کاله آمل موفق شد پیکان را در زمین خود ۳ بر ۲ شکست دهد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.