خانه » اخبار و رویدادها » مصطفی کارخانه: به دنبال برداشت بذری هستیم که کاشتیم

مصطفی کارخانه: به دنبال برداشت بذری هستیم که کاشتیم

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در آستانه مرحله پلی‌آف لیگ برتر گفت: ما در این فصل لیگ، یک بذری را کاشته‌ایم و می‌خواهیم حاصل آن را برداشت کنیم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا ، مصطفی کارخانه اظهار کرد: در ورزش گروهی بازی بعضی تیم‌ها به هم می‌خورد و بازی بعضی دیگر از تیم‌ها به یکدیگر نمی‌خورد. در تیم‌هایی که به پلی‌آف راه پیدا کرده‌اند قبلا در مرحله مقدماتی یکدیگر را شکست داده‌اند. در این مرحله تجربه خیلی مهم است. بازیکنانی که تجربه و انگیزه بالایی داشته باشند می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در برد و باخت هر تیم ایفا کنند. ما هم یک بذری را در این فصل کاشته‌ایم و می‌خواهیم حاصل آن را برداشت کنیم.

وی ادامه داد: روز اول که تیم را تشکیل دادیم به بازیکنانم گفتم باید به جایی برسیم که شایسته آن هستیم. احساس می‌کنم تا همین جا خوب کار کرده‌ایم و حتی شایستگی حضور در فینال را داریم. بازیکنان ما کاملا در اختیار تیم هستند و به تیم خود علاقه دارند. واقعا از هر نظر از تیم متین راضی هستم. ما اینجا همه با هم دوست هستیم. خیلی خوب تمرین و تلاش کرده‌ایم و شایسته موفقیت هستیم. باشگاه متین واقعا ما را حمایت کرده است. امیدوار هستم که حاصل کار هم بهترین نتیجه باشد. ما نگران و ناامید نیستیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در پایان درباره بازی با سایپا در مرحله پلی‌آف گفت: سایپا در سرویس تیم قدرتمندی است و ما هم در هفته گذشته بیشتر روی دریافت متمرکز شدیم. نقطه مقابل سرویس تیم حریف را باید با تقویت دریافت‌ها دنبال کنیم. ما دو بازیکن خارجی خوب در این فصل داشتیم. “فیکلوف” و “جوردی” هم دو بازیکنان توانمندی هستند و من به شخصه از انتخاب آن‌ها راضی هستم. هر دوی آن‌ها را خیلی خوب جذب کردیم و خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.