خانه » اخبار و رویدادها » یادواره شهدای پایگاه مسجد چهارده معصوم با سخنرانی استاد طائب برگزار می شود

یادواره شهدای پایگاه مسجد چهارده معصوم با سخنرانی استاد طائب برگزار می شود

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، نخستین یادواره ۲۹ شهید پایگاه بسیج مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک جهاد ورامین، یکشنبه ششم اسفند برگزار می‌شود.

محمدهادی زندی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری این یادواره گفت: اعضای ستاد با استعانت از خداوند بزرگ، ائمه معصومین (ع) و شهدای گرانقدر در طول یک بازه زمانی ۹ ماهه، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری یک مراسم در خور شأن شهدا انجام داده و بسیجی‌وار در این میدان حضور یافتند.

در این مراسم معنوی که همزمان با سالگرد عملیات والفجر ۶ برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام مهدی طائب سخنرانی و برادر محسن گتمیریان مدیحه‌سرایی می‌کند.

وی با توصیف رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای این منطقه در دوران دفاع مقدس افزود: اکثر شهدای پایگاه جزو جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر بودند که مقام معظم رهبری در مورد این بزرگواران فرمودند «آنچه که مسلم است، نقش شهدای جهاد در جنگ یا به تعبیر بهتر، نقش سرداران جهاد در جنگ، یکی از نقش های بارز و درجه ‌اوّل است. به نظر من این تعبیر سنگر سازان بی‌سنگر، تعبیر خیلی خوبی است که برای این عزیزان رایج شده است. اینها در میدان جنگ، غیر از جهاد، درس دیگر هم دادند که به نظر من اهمیت آن درس، از نفس جهاد و مبارزه کمتر نیست و آن این است که در میدان های مبارزه،هر کس باید نگاه کند و ببیند صحنه از او چه چیزی طلب می‌کند.»

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی این یادواره همچنین با تقدیر از همراهی مسئولان شهرستان ورامین ادامه داد: از اراده جمعی شکل گرفته و کمک‌های مادی و معنوی همه خادمان شهدا تشکر می‌کنم و امیدوارم که با اسقرار ستاد دائمی یادواره در مسجد چهارده معصوم(ع)، شاهد استمرار این حرکت فرهنگی و ارزشی در سال‌های آتی نیز باشیم و بتوانیم یاواره‌هایی برای شهدا و به نام ایشان برگزار کنیم که نهایتاً منجر به ثبات قدم‌هایمان در ادامه مسیر حسینی(ع) خمینی(ره) شود.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/goonagoon/jahad.jpg

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.