خانه » اخبار و رویدادها » آخرین خبر از پرونده جواد لاریجانی …

آخرین خبر از پرونده جواد لاریجانی …

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، چهل و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

در این نشست ، یکی از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده جواد لاریجانی و شکایت وزارت جهاد کشاورزی از این فرد به اتهام زمین خواری پرسید که سخنگوی قوه قضائیه گفت: در کشور روزانه پرونده‌های زمین‌خواری زیادی مفتوح می‌شود و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی گفت: مطمئن باشید در هر دوره‌ای دولت زمین‌هایی را به افراد واگذار می‌کند که با روی کار آمدن دولت بعدی این واگذاری‌ها خلاف تشخیص داده شده و پرونده‌هایی تشکیل می‌شود.

وی گفت: مطمئن باشید چند سال بعد هم نسبت به واگذاری زمین در دولت فعلی هم پرونده‌هایی تشکیل خواهد شد.

محسنی اژه‌ای گفت: در سفری که اخیراً به اصفهان داشتم مشخص شد که یک نفر خواهان گرفتن ۲۵۰۰ هکتار زمین است و از جانب برخی از افراد در تهران هم مورد حمایت قرار گرفته است.

وی گفت: مسئولان استانی به این فرد گفته‌اند که طرح اعلام شده برای اجرا به لحاظ عدم آب و همچنین مشکلات زیست محیطی قابل اجرا نیست اما این فرد مصرانه درخواست گرفتن این ۲۵۰۰ هکتار را دارد، خوب طبیعی است که در دولتهای بعدی این واگذاری زمین خلاف تشخیص داده شده و برای آن پرونده‌ای تشکیل داده می‌شود؛ در مورد پرونده‌ای هم که شما گفتید به طور قطع رسیدگی‌ها انجام خواهد گرفت و اگر به صدور حکم منجر شود بر اساس حکم صادر شده برخورد خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.