خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین در واکنش به هتاکی اخیر:شخصا پیگیر احقاق حقوق مردم ورامین هستم

فرماندار ورامین در واکنش به هتاکی اخیر:شخصا پیگیر احقاق حقوق مردم ورامین هستم

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2858%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (2)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پرتال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ورامین ، فرماندار ورامین در واکنش به اظهارات مربی و برخی از بازیکنان تیم والیبال کاله آمل نسبت به حاشیه دیدار اخیر این تیم با متین ورامین و پخش آن از رسانه ملی گفت: در بازی اخیر متین ورامین و کاله آمل شخصا حضور داشتم و شاهد بازی زیبا و جوانمردانه ای بودم که با پیروزی قاطع متین ورامین موجب شادی و سرور مردم شریف شهرستان ورامین را فراهم آورد.

مهندس منصوری افزود: اما حاشیه های این بازی و پخش اظهارات غیر منصفانه مربی و برخی بازیکنان کاله از رسانه ملی از شیرینی این پیروزی در کام مردم کاست.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در مورد مشابه و در دیدار قبلی که در آمل برگزار شد، هنگامی که تیم متین ورامین بازی را واگذار کرد چنین اتفاقی نیافتاد و تیم متین ورامین دست به چنین اقداماتی نزد و رسانه ملی نیز این چنین به موضوع نپرداخت.

فرماندار ورامین تصریح کرد: شخصا اقدامات قانونی جهت احقاق حق مردم شریف شهرستان و تیم متین ورامین و همچنین هواداران این تیم را انجام خواهم داد و پیگیر موضوع خواهم بود.

گفتنی است هتاکی مربی و برخی از بازیکنان تیم کاله به مردم ورامین که در رسانه ملی منتشر گردید در پی شکست اخیر این تیم مقابل تیم والیبال متین ورامین صورت پذیرفته است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.