خانه » اخبار و رویدادها » کارخانه:می‌خواهیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم

کارخانه:می‌خواهیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم

سرمربی تیم والیبال لیگ برتری متین ورامین پس از پیروزی تیمش در برابر کاله مازندران گفت: می‌خواهیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، مصطفی کارخانه بلافاصله پس از پیروزی تیمش برابر کاله مازندران با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران از این نمایشگاه بازدید کرد.

سرمربی تیم متین ورامین سپس در جمع خبرنگاران گفت: سیستم نتیجه‌گیری در ورزش باعث حساسیت بازی‌ها شده و از کیفیت مسابقات تا حدی می‌کاهد، حضور قدرتمند برای متین ورامین در سال اول شرکت در لیگ برتر فرصت بسیار مناسبی است، حال که به پلی آف راه یافتیم به فضل خدا تمام سعی خود را برای قهرمانی به کار می‌بندیم.

وی اظهار داشت: می‌دانیم قهرمانی بسیار سخت است و تلاش بسیار زیادی می‌طلبد اما می‌خواهیم قهرمان شویم و در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم، چرا که ورامین استحقاق این افتخارات را دارد و والیبال ما واقعاً رشد کرده است.

شرمنده جوانانی شدم که گریه می‌کردند

سرمربی تیم والیبال لیگ برتری متین ورامین در ادامه خطاب به مسئولان شهرستان گفت: ورامین لیاقت و شایستگی برخورداری از یک سالن والیبال ۵ هزار نفری را دارد، من شرمنده برخی جوانان شدم که می‌آمدند پشت درب سالن پر و گریه می‌کردند، در سال‌های آینده باید مسئولان به فکر یک سالن خوب باشند.

به حمایت رسانه‌ها برای قهرمانی نیازمندیم

وی ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: من تاثیرات حمایت جامعه خبری برای موفقیت را به خوبی می‌دانم، ما امسال و نیز سال آینده نیاز به همکاری با رسانه‌ها داریم و به حمایت رسانه‌ها برای قهرمانی نیازمندیم، قطعاً یک جلسه‌ای با حضور مسئولان باشگاه ترتیب خواهیم داد و از اصحاب رسانه تقدیر به‌عمل می‌آوریم.

کارخانه در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه «شایع شده بازی با سایپا را با تبانی واگذار کرده‌اید» توضیح داد: خیر، هرگز، این تهمت‌ها به من نمی‌چسبد، من از آن دسته از مربیانی هستم که روحیه قهرمانی و پیروزی دارند، اینکه به سایپا باختیم به این دلیل است که متاسفانه بازی ما به سایپا نمی‌خورد، اما به پیکان می‌خورد، این در ورزش حرفه‌ای عادی است.

وی تصریح کرد: حالا که تا این مرحله آمدیم قطعاً برای مرحله بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم و ضعف‌های خود را می‌پوشانیم تا اگر به سایپا خوردیم آن تیم را شکست دهیم، البته سایپا تیم کوچکی نیست، این را همه باید بدانند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.