خانه » اخبار و رویدادها » بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در ورامین

بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن در ورامین

همزمان با شب ۲۲ بهمن ماه بانگ الله‌اکبر آسمان ورامین را فرا می‌گیرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل ار فارس، احمد فلاحی همزمان با هشتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با شب ۲۲ بهمن با بانگ الله‌اکبر آسمان ورامین نورافشانی شده و جشن انقلاب برگزار می‌شود.

مسئول کمیته امنیت ستاد دهه فجر شهرستان ورامین گفت: در میدان امام حسین (ع) ورامین رأس ساعت ۲۱ شب همراه با بانگ الله‌اکبر نورافشانی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: امسال بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه توسط کمیته‌های ۱۸گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین طراحی و اجرا شد که کمیته امنیت این ستاد برقراری امنیت در تمام این برنامه‌ها را برعهده داشت.

وی با اشاره به برقراری تمهیدات ترافیکی در شب ۲۲ بهمن برای نورافشانی و نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گفت: مردم عزیز سعی کنند قبل از برقراری این تمهیدات خود را به میدان امام حسین (ع) برسانند و همراه با فریاد الله‌اکبر در این جشن و شادمانی شرکت کنند.

فلاحی در پایان افزود: در روز ۲۲ بهمن هم شهروندان عزیز سعی کنند تا حد امکان از خارج کردن خودروهای خود از منازل خودداری کنند تا به دلیل برقراری ممنوعیت‌های ترافیکی در ترافیک سنگین قرار نگیرند و برای شرکت در راهپیمایی با تنظیم زمان از مسیرهای فرعی حرکت کرده و به مسیر اصلی بپیوندند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.