خانه » اخبار و رویدادها » تیم والیبال متین ورامین به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد

تیم والیبال متین ورامین به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد

تیم والیبال متین ورامین

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، تیم متین ورامین با پیروزی برابر نوین کشاورز صعود خود را به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور قطعی کرد و در مقابل باعث سقوط این تیم تهرانی به رقابت‌های دسته اول شد.

 در ادامه رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور و از هفته بیست و یکم (دهم دور برگشت) این مسابقات، امروز چهارشنبه تیم متین ورامین در خانه والیبال تهران در سه گیم متوالی میزبان خود را شکست داد و پیروزی دور رفت برابر شاگردان مسعود ارمات را تکرار کرد. نتیجه کامل این دیدار به شرح زیر است:

* نوین کشاورز صفر – متین ورامین ۳
(۱۵ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۷)، (۲۳ بر ۲۵)

متین ورامین که پیش از این با چهارده برد و ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار داشت با کسب پیروزی در دیدار امروز برابر نوین کشاورز صعود خود را به مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ برتر قطعی کرد. بدین ترتیب دیدار هفته پایانی این تیم برابر کاله برای نهایی شدن جایگاه این تیم برگزار خواهد شد. پیش از این نیز پیکان صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده بود.

نوین کشاورز هم که تا پیش از این هفته نسبت به صعود از رده یازدهم و فرار از سقوط امیدوار بود،  با توجه به شکست در مصاف با متین ورامین و با در نظرگرفتن پیروزی قاطعانه شهرداری تبریز در مصاف با میزان خراسان در رده یازدهم باقی ماند. بنابراین دیدار هفته پایانی این تیم مقابل شهرداری ارومیه تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت و نوین کشاورز همانند جواهری گنبد در پایان این فصل از مسابقات به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

تیم پیکان مقابل کاله تن به شکست داد و دومین باخت خود در مرحله برگشت رقابت‌ها را تجربه کرد.

آملی‌ها در حالی برنده این دیدار شدند که برای قطعی کردن صعود به مرحله پلی‌آف نیازمند پیروزی بودند. البته آنها که در مرحله رفت نتیجه دیدار برابر پیکان را واگذار کرده بودند، دیدار امروز برابر این تیم را با شکست آغاز کردند اما در ادامه با برتری در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم صاحب برتری و دو امتیاز شدند.

امروز چهارشنبه تیم شهرداری تبریز در سه گیم متوالی مقابل میزان خراسان به برتری دست یافت. در کاشان هم تیم باریج اسانس با همین نتیجه موفق به شکست جواهری گنبد شد.

شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان در حالی با نتیجه ۳ بر صفر حریفان خود را شکست دادند که در مرحله رفت نیز مقابل آنها صاحب برتری شده بودند اما نه به این راحتی؛ دیدار تیم‌های شهرداری تبریز برابر میزان خراسان و باریج اسانس کاشان مقابل جواهری گنبد در مرحله رفت تا گیم پنجم ادامه داشت.

 درچارچوب دیدارهای امروز تیم سایپا میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس بود که گیم اول این بازی  را از دست داد اما با حمایت هزار تماشاگری که به سالن انقلاب کرج آمده بودند، در سه گیم دیگر صاحب برتری شد و به سه امتیاز کامل این بازی دست یافت تا حریفش متحمل یازدهمین شکست در این فصل از مسابقات شود.

پیروزی برابر آلومینوم المهدی بندرعباس، نتیجه امیدوارکننده‌ای برای شاگردان فرهاد نفرزاده بود اگر چه صعود آنه را قطعی نکرد تا دیدار هفته پایانی برابر جواهری گنبدی سقوط کرده تعیین کننده سرنوشت این تیم باشد.

شهرداری ارومیه که به اندازه سایپا نسبت به صعود از مرحله دوره ای امیدوار بود بزرگترین ناکام دیدارهای این هفته بود. این تیم در مصاف با پیشگامان کویر یزد با بسنده کردن به تنها یک امتیاز متحمل شکست شد تاکارش برای صعود به اما و اگر بکشد واینکه نارنجی پوشان در هفته پایانی چه عملکردی داشته باشند.

هفته بیست و یکم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که جایگاه تیم‌های د رجدول رده بندی هیچ تغییری نکرد اما درعین حال نتیجه دیدارهای این هفته خیال پیکان، کاله و متین را بابت صعود راحت کرد هر چند باعث شد رقابت میان دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه برای صعود به هفته پایانی کشیده شود.

از طرفی با توجه به نتایج این هفته خیال شهرداری تبریز بابت فرار از سقوط و بقا در لیگ برتر هم راحت شد چون نوین کشاورز با شکستی که متحمل شد، در رده یازدهم را از دست داد و لیگ برتر را از دست داد.

بر این اساس سایپا و شهرداری ارومیه در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر دیدارهای تعیین کنند‌ه‌ای را برابر حریفان خود برگزار خواهند کرد. البته در صورتیکه سایپا از رقابت هفته پایانی برابر جواهری گنبد تنها یک امتیاز هم بگیرد صعودش قطعی خواهد بود و نتیجه رقابت شهرداری ارومیه و نوین کشاورز هیچ تاثیری در این زمینه نخواهد داشت اما در صورت باخت بدون امتیاز سایپا و برد سه امتیازی شهرداری ارومیه، نماینده آذربایجان راهی پلی آف می شود. البته اگر در مقابل باخت سایپا، شهرداری ارومیه صاحب پیروزی همراه با دو امتیاز شود، ست شماری تعیین کننده تیم صعود کرده خواهد بود.

نتیجه دیدارهای برگزار شده در هفته بیست و یکم مسابقات والیبال لیگ برتر به شرح زیر است:

* پیشگامان کویر یزد ۳ – شهرداری ارومیه ۲
(۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۴)، (۲۶ بر ۲۴)، (۲۰ بر ۲۵)، (۱۵ بر ۱۲)

* شهرداری تبریز ۳ – میزان خراسان صفر
(۲۵ بر ۱۷)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۰)

* باریج اسانس کاشان ۳ – جواهری گنبد صفر
(۲۵ بر ۲۲)، (۲۵ بر ۱۹)، (۲۵ بر ۱۹)

* نوین کشاورز صفر – متین ورامین ۳
(۱۵ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۷)، (۲۳ بر ۲۵)

 * سایپا البرز ۳ – آلومینیوم المهدی بندرعباس یک
(۲۸ بر ۳۰)، (۲۵ بر ۱۹)، (۲۵ بر ۱۴)، (۲۵ بر ۲۱)

* کاله آمل ۳ – پیکان تهران ۲
(۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۱)، (۲۲ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۶)، (۱۵ بر ۱۱)

جدول رده بندی:
۱- پیکان تهران (۱۶برد، ۵ باخت، ۴۶ امتیاز)
۲- متین ورامین (۱۵برد، ۶ باخت، ۴۴ امتیاز)
۳- کاله مازندران (۱۵برد، ۶ باخت، ۴۱ امتیاز)
۴-  سایپا البرز (۱۴برد، ۷ باخت، ۴۰ امتیاز)
۵-  شهرداری ارومیه (۱۳برد، ۸ باخت، ۳۸ امتیاز)
۶- پیشگامان کویر یزد (۱۱ برد، ۱۰ باخت، ۳۵ امتیاز)
۷-  میزان خراسان (۹ برد، ۱۲ باخت، ۳۲ امتیاز)
۸-  باریج اسانس کاشان (۱۱برد، ۱۰ باخت،۳۰ امتیاز)
۹- آلومینیوم المهدی بندرعباس (۱۰برد، ۱۱باخت، ۲۶ امتیاز)
۱۰- شهرداری تبریز (۶ برد، ۱۵باخت، ۲۱ امتیاز)
۱۱- نوین کشاورز (۵ برد، ۱۶باخت، ۱۶امتیاز)
۱۲- جواهری گنبد (یک برد، ۲۰ باخت، ۷ امتیاز)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.