خانه » اخبار و رویدادها » تیم والیبال متین ورامین با شکست پیکان ، در یک قدمی صعود قرار گرفت

تیم والیبال متین ورامین با شکست پیکان ، در یک قدمی صعود قرار گرفت

 لحظاتی پیش تیم متین ورامین با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تیم پیکان را شکست داد .

به گزارش خبرنگار ورامین سیتی ، در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال جام سردار شهید تهرانی مقدم تیم والیبال متین ورامین موفق شد در سه گیم پیاپی و با ارائه یک بازی تماشایی توانست تیم قدرتمند پیکان را شکست دهد. در این بازی که قرار بود از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز شود نیم ساعت قبل از شروع بازی ، استادیوم ۱۲۰۰ نفری شهید گلعباسی ورامین بیش از گنجایش ورزشگاه را در خود جای داده بود که مسئولان برگزاری مسابقه مجبور به بستن درب های سالن مملو از جمعیت شدند .

در گیم اول متین توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ تیم پیکان را شکست دهد . در این گیم ، فشار هواداران باعث شد تا بازیکنان با تجربه تیم پیکان ، اشتباهات مکرری را انجام دهند و امتیازات پایانی را واگذار کنند.

در گیم دوم هم مانند گیم اول متین بازی را خوب شروع کرد و در همان ابتدا چندین امتیاز از حریف خود پیش افتاد به طوری که پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در اواسط ست مجبور شد بازیکنان اصلی خود را تعویض کند ولی این تغییرات هم تاثیر گذار نبود و متین موفق  شد این ست را هم ۲۵ بر ۲۱  به  برتری برسد .

در گیم سوم  پیکان بازی را بهتر شروع کرد و بازیکنان متین با اشتباهات خود باعث شدند تا پیکان ۵ امتیاز جلو بیافتد ، این روند تا امتیاز ۲۰ نیز ادامه داشت ولی با حمایت پرشور هواداران ، شاگردان مصطفی کارخانه توانستند با سرویس های تماشایی و دفاع های عالی امتیازات عقب افتاده را جبران کنند و این ست را هم مقابل حریف قدرتمند خود با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری برسند.

از نکات قابل توجه این مسابقه بازی بسیار خوب و بی نقص بازیکنان متین در همه نقاط زمین بود و برخلاف بازی های گذشته اشتباهات کمتری را انجام دادند و هیچ ستی را به تیم پیکانی که در دور برگشت بدون باخت بوده است واگذار نکردند.

از دیگر اتفاقات این مسابقه حضور بی سابقه تماشاگران برای دیدن این بازی بود که باعث شد تا مسئولان برگزاری تا اواسط گیم دوم درب سالن را باز نکنند و تعداد زیادی از تماشاگران ، پشت درهای بسته مانده بودند .

متین با این سه امتیاز ۴۱ امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند و به یک قدمی تیم صدر جدول و صعود به مرحله پلی آف رسید ، پیکان نیز با وجود شکست در این بازی همچنان با ۴۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند .

تنها ۳ هفته به پایان این رقایت های حساس باقیمانده است و بازی های تیم متین به این شرح است :

هفته بیستم : شهرداری ارومیه – متین ورامین ( ۱۳۹۱/۱۱/۱۵ ) ارومیه – سالن غدیر

هفته بیست و یکم : نوین کشاورز – متین ورامین ( ۱۳۹۱/۱۱/۱۸ ) تهران – خانه والیبال

هفته بیست ودوم: متین ورامین – کاله مازندران ( ۱۳۹۱/۱۱/۲۵ )ورامین-سالن شهیدگلعباسی

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته نوزدهم:

۱ پیکان تهران ۴۲ امتیاز
۲ متین ورامین  ۴۱ امتیاز
۳ کاله مازندران ۳۷ امتیاز
۴ سایپا البرز ۳۵ امتیاز
۵ شهرداری ارومیه ۳۴ امتیاز
۶ میزان خراسان  ۳۱ امتیاز
۷ پیشگامان کویر یزد ۳۰ امتیاز
۸ باریج اسانس کاشان  ۲۷ امتیاز
۹ آلومینیوم المهدی ۲۳ امتیاز
۱۰ شهرداری تبریز ۱۸ امتیاز
۱۱ نوین کشاورز ۱۶ امتیاز
۱۲ جواهری گنبد ۶ امتیاز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.