خانه » اخبار و رویدادها » “متین” ورامین بازی ۱۳۲ دقیقه ای را برد و سوم شد

“متین” ورامین بازی ۱۳۲ دقیقه ای را برد و سوم شد

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، تیم والیبال “متین” ورامین در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم مقابل تیم میزان خراسان پیروز شده و جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی تثبیت کرد.

شاگردان مصطفی کارخانه از ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه در سالن شهید امیر گلعباسی ورامین با داوری کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و وحیدپورکاشیان به عنوان داور دوم به مصاف میزان خراسان رفتند.

 “متین” ورامین گیم اول بازی را طبق معمول بازیهای اخیرش، بد آغاز کرد و در نهایت با نتایج ۲۵-۱۷ مغلوب تیم با انگیزه میزان شد.

 با آغاز گیم دوم و تشویقهای یکپارچه و بی وقفه سه هزار تماشاگر ورامینی، تیم “متین” متحول شد و کمی بهتر بازی کرد و این گیم را با نتیجه ۲۵-۲۲ از آن خود کرد.

 تیم ورامینی که سال اول حضور در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند، گیم سوم را با آرامش بیشتری دنبال کرد ولی با نتیجه ۲۵-۲۰ مغلوب میزان شد.

 در گیم چهارم، تیم متین موفق شد در یک بازی نفسگیر و پرهیجان، با نتیجه ۲۹-۲۷ میزان را شکست دهد تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.

 در گیم پنجم نیز متین ورامین که روحیه بسیار بالایی پیدا کرده بود، در میان تشویق یکپارچه تماشاگران موفق شد تیم مشهدی را با نتیجه ۱۵- ۱۲ شکست دهد تا در نهایت ۳-۲ پیروز شده و دو امتیاز این بازی را از آن خود کند.

 با توجه به نتایج امروز و پس از سپری شدن ۱۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، پیکان تهران با کسب ۳۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم‌های کاله مازندران و متین ورامین هر دو با ۳۲ امتیاز دوم و سوم هستند.

 میزان خراسان نیز با شکست در این بازی با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

در دیگر بازی ها تیم های کاله، پیکان، باریج اسانس ،شهرداری ارومیه و نوین کشاورز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

“متین” ورامین در هفته هفدهم بازیها، چهارشنبه ۲۷ دی ماه در سالن فجر بندرعباس، مهمان آلومینیوم المهدی است و میزان خراسان نیز در همین روز در خانه والیبال تهران میهمان نوین کشاورز خواهد بود.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته شانزدهم:

۱ پیکان تهران ۳۶ امتیاز
۲ کاله مازندران ۳۲ امتیاز
۳ متین ورامین ۳۲ امتیاز
۴ سایپا البرز ۲۹ امتیاز
۵ شهرداری ارومیه ۲۹ امتیاز
۶ پیشگامان کویر ۲۹ امتیاز
۷ میزان خراسان ۲۵ امتیاز
۸ آلومینیوم المهدی ۲۲ امتیاز
۹ باریج اسانس کاشان ۱۹ امتیاز
۱۰ شهرداری تبریز ۱۷ امتیاز
۱۱ نوین کشاورز ۱۱ امتیاز
۱۲ جواهری گنبد ۵ امتیاز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.