خانه » اخبار و رویدادها » متین به دنبال صدر نشینی

متین به دنبال صدر نشینی

هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران ، چهارشنبه ۲۰ دی با برگزاری ۶ دیدار در شهر های مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش ورامین سیتی ، در این هفته از رقابت ها، تیم والیبال متین ورامین به مصاف میزان خراسان می رود . تیم متین ورامین که هم اکنون با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد در حالی به مصاف نماینده خراسان می رود که تیم میزان با ۲۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و در دور برگشت نتایج قابل قبولی را کسب نکرده است.

شاگردان مصطفی کارخانه که هفته گذشته پیروزی ارزشمندی را در مقابل پیشگامان به دست آوردند و خود را به رده دوم رساندند این هفته برای حفظ فاصله خود با پیکان به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند تا در صورت لغزش پیکان به صدر جدول صعود کنند. اما در مقابل میزان هم تیم ضعیفی نیست و قوچان‌نژاد مربی این تیم اذعان داشته است که با تمام قوا به مصاف متین می رویم. حالا باید دید در نبرد اندیشه های این دو مربی کدامیک به برتری خواهند رسید.

در بازی رفت تیم متین ۳ بر ۱ میزان را در خانه خود شکست داده است و امید است که این نتیجه را در مقابل دیدگان تماشگران خود نیز تکرار کند. ورامین سیتی امیدوار است که متین برخلاف گذشته که در خانه خود بازی های دلچسبی را ارائه نمی کرد در این بازی نمایش قدرتمندی ارائه دهد و به برتری برسد و ۳ امتیاز با ارزش این بازی را نیز کسب کند.

 لازم به ذکر است که این بازی روز چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید گلعباسی برگزار خواهد شد و تماشاگران پرشور  ورامینی می توانند برای حمایت از نماینده شهر خود به سالن بروند.

برنامه ۵ بازی دیگر این هفته از رقابت ها به شرح زیر است :

ارومیه ساعت ۱۶: شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد
کرج ساعت ۱۷:۳۰: سایپا البرز – باریج اسانس کاشان
تهران ساعت ۱۷:۳۰: پیکان تهران – آلومینیوم المهدی بندرعباس
تبریز ساعت ۱۶: شهرداری تبریز – کاله مازندران
یزد ساعت ۱۷:۳۰: پیشگامان کویر یزد – نوین کشاورز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.