خانه » اخبار و رویدادها » سال پرکار ورزش ورامین در دهه فجر

سال پرکار ورزش ورامین در دهه فجر

کمیته ورزش ستاد دهه فجر شهرستان ورامین به منظور برپایی باشکوه برنامه‌های این دهه تشکیل جلسه داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، کمیته ورزش ستاد دهه فجر شهرستان ورامین به منظور برپایی باشکوه برنامه های این دهه و تبیین مسابقات تشکیل جلسه داد.

در این نشست که با حضور نمایندگان اداره های آموزش و پرورش، ناجا، دانشگاه آزاد اسلامی، هلال احمر و شبکه بهداشت ورامین به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد، برپایی مسابقات مختلف در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این نشست بر لزوم برپایی باشکوه مسابقات تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری ادارات، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان ورامین بتوان مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر سال جاری را با شکوه خاصی برپا کرد.

محسن حسینی افزود: می‌توان با دربرگیری مسابقات و با همکاری ادارات، تحول عظیمی در بخش ورزش کارکنان ایجاد کرد.

این مسئول ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و با دربرگیری سیاست‌ها، اهداف و عدم موازی کاری قطع به یقین برنامه‌ها به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: بنابراین نمایندگان حاضر در این جلسه با ارایه برنامه‌های ورزشی می‌توانند بر لزوم گسترش فرهنگ ورزشی گام موثری بردارند.

در ادامه و با توجه به ارایه پیشنهادهای نمایندگان ادارات همچون مهدی چراغی، قاسم ساده‌وند، محسن اردستانی، ناصر سیری و یاسین خسروبیگی و برنامه‌های تدوین شده از سوی متولی ورزش ورامین، مسابقاتی همچون دو صحرانوردی، تنیس روی میز در دو بخش آقایان و بانوان، همایش تیراندازی با کمان به صورت خانوادگی، مسابقه دارت، شطرنج، فوتسال آقایان، طناب کشی بانوان و آقایان، همایش کونگ فوکاران و همایش باستانی کاران به مناسبت دهه مبارک فجر در دستور کار قرار گرفت.

همچنین مصوب شد برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ورزشکاران با حضور گسترده خود ارادتشان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گذشته به اثبات برسانند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.