خانه » اخبار و رویدادها » آیت الله محمودی: بسیاری از خواص در شرایط فتنه سال ۸۸ راه را اشتباه رفتند

آیت الله محمودی: بسیاری از خواص در شرایط فتنه سال ۸۸ راه را اشتباه رفتند

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: شرایط فتنه سال ۸۸ بسیار پیچیده بود و در این بین، تشخیص حق و باطل از یکدیگر آنقدر دشوار شده بود که بسیاری از خواص راه را اشتباه رفتند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین روز شنبه در جمع فرماندهان و نیروهای انتظامی شرق استان تهران حضور یافته و طی سخنانی ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه افزود: عده ای تامل کردند، درماندند و عده ای نیز به دلیل تعلق خاطر به زر و زور دنیا از بیان حقیقت خودداری کردند، شرایط فتنه این است، یافتن راه مشکل لکن دست اشاره الهی همه جا قابل مشاهده است، حتی در گرد و غبار فتنه اگر انسان دقت کند و چشم باطن را روشن سازد راه را خواهد یافت.

آیت الله محمودی تصریح کرد: گاه خود ما چشم را می بندیم و گویی نمی خواهیم اشارات الهی را ببینیم، اینجا دیگر قضیه متفاوت است، آن آقا ادعای خط امام را دارد لکن حدود  چهار سال است از فتنه می گذرد و هنوز بر گمراهی خود اصرار می ورزد، این دیگر نمی شود فتنه، می شود خودخواهی، غرور، تکبر و اصرار بر ضلالت.

وی اضافه کرد: آن هتاکی که به تمثال امام(ره) در روز دانشجو شد، یک دست اشاره الهی بود یا آن هتاکی روز عاشورا، خداوند هرچه در فتنه جلوتر آمدیم اشارات خود را علنی تر کرد، راه واضح شد، درون پر از ضلالت فتنه گران نمایان گشت، فتنه گران رسوا شدند، حال دیگر حجت بر همه تمام شد و کسی نمی توانست از خدا طلبکار باشد که راه نمایان نبوده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تأکید کرد: در عاشورا دیگر همه چیز مبرهن گشت، مشخص شد عناد این افراد نه با انقلاب اسلامی، نه با نظام اسلامی و فلان شخص و فلان گروه و حزب است،عناد با اصل دین مقدس اسلام و مذهب تشیع بوده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.