خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید سید محمدرضا غربتیان

وصیت نامه شهید سید محمدرضا غربتیان

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-mohammareza-ghorbatiyan%20(20).JPG

بسم الله الرحمن الرحیم

« لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون »   (قرآن کریم)

 به حقیقت ( رستگاری ) نمی رسید مگر آنکه از آنچه دوست دارید در راه خدا انفاق کنید .

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله و اولاده المعصومین حجه الله السلام علیک یا رسول الله و علی اهل بیتک الطیبین الطاهرین و رحمه الله و برکاته .

بنده سید محمد رضا غربتیان فرزند سید علی اکبر در ابتدا از این افاضه بزرگ الهی به درگاه حضرت حق کمال سپاس را به جا می آورم و به تمامی دوستان و آشنایان و امت حزب الله و خانواده محترم سفارش می کنم تقوی را پیشه کرده و از دلبستگی به دنیای فانی بپرهیزید و همیشه و در همه حال صابر بوده و در کسب علم و عمل به آن از هیچ کوششی دریغ ننمایید و سعی در پیدا کردن اخلاص و معرفت خود و خدای تبارک و تعالی نمایید مهمترین مسئله برای همه شناخت دقیق وظایف است. باید سعی شود با شناخت صحیح و کامل آن به تمام وظایف عمل شود جنگ را نصب العین خود قرار دهید و پیروی از امام عزیز را عین پیروی از خدا و رسولش بدانند ، به دنبال کسب انوار حق تعالی از وجود اهل بیت علیهم السلام باشید،لحظه ای غفلت نکنید و از افراط و تفریط در تمام امور بپرهیزید و وحدت امت اسلامی را نادیده نگیرید.

 در خاتمه برای این بنده کوچک و گنهکار طلب مغفرت کنید .امید است تمامی خوانندگان و شنوندگان به طمع آمرزش و عفو خداوند از تقصیراتشان در روز قیامت ازتمامی کوتاهی ها و اشتباههای ما بگذرند و کلاً مرا حلال کنند . بنده را اگر جنازه ای داشتم در حسین رضا دفن کنید .

التماس دعای فراوان برای سلامتی امام و پیروزی رزمندگان وآمرزش گناهانم .

والسلام

الاحقر سید محمد رضا غربتیان

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.