خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید داود مقاری

وصیت نامه شهید داود مقاری

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-moghari.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا به نام تو و به یاد تو و به امید تو وبا درود به امام  عزیز این قلب تپنده ملت عزیز و شهیدپرور که فرزندان خود را در راه خدا به جبهه ها می فرستند تا دین خدارا یاری و به صدای لبیک لبیک امام خمینی پاسخ گویند. خدا را قسم می دهم به فرق شکافته امیرالمؤمنین که تا انقلاب امام زمان (عج) به امام عزیز، حضرت آیت الله خمینی طول عمر عنایت فرماید.

به برادران من بگویید که راه مرا که راه خداست با رهبری امام خمینی ادامه دهند و خواهران راه برادر شهید خود را با مشت محکم زدن بر دهان ضد انقلاب ادامه دهند.

 خداوند مهربان به شما پدر و مادر عزیزم صبر بدهد و شما را یکی از یاران امام زمان (عج) قراردهد. از جانب من به تمام دوستان و آشنایان بگویید که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است .

مادر پیغمبر ما می فرماید که هجرت در راه جهاد با دشمنان اسلام هجرت در راه خداست. ما هم اکنون به هجرت در راه خدا و هجرت در راه جهاد و جنگ با دشمنان اسلام قدم برداشته ایم. مادر، تو را به خدا مبادا که مرا دشمن شاد کنی، مبادا صدای گریه تو باعث شود که دشمن از این گریه شاد شود البته گریه از روی دلسوزی مانعی ندارد. به خواهران عزیزم این سفارش را می کنم  مبادا در نزد دشمن مو پریشان کنند و با صدای بلند گریه کنند.

خداوند به شما پدران و مادران صبر عنایت کند.

مرا در روستای دمز آباد ورامین دفن کنید تا جوانان عزیز بیدار شوند و به یاری اسلام بشتابند .

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.