خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مرتضی رحیمی

وصیت نامه شهید مرتضی رحیمی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-morteza-rahimi%20(1).JPG

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله رب العالمین . . . خدایا از اینکه مرا هدایت کردی بر این وادی قدم بگذارم بسیار سپاسگذارم هر وقت فکر می کنم می بینم تو خواستی مرا از سوی تباهی ها به راههای منور الهی راهنمایی کنی . خدایا هر چند از عشق که نسبت به تو در سینه ام نهفته است آگاهی و لازم به بیان مطلب نیست اما همواره مضطربم از اینکه آیا عاقبت امورم ختم به خیر خواهد گذشت یا نه . خدایا دیگر هر چه کردم و خواهم کرد مرا بس است . دیگر اگر مصلحت بدانی وقت خلاصی ام رسیده است می خواهم مخلص گردم و به مخلصین بپیوندم. خدایا تو چقدر زیبایی تو چقدر خوبی من چه بسیار بد بوده و هستم . بنده ای که هرگز نتوانستم و نمی توانم شکر یک نعمت تو را بگویم. مرا پرورش دادی بزرگ کردی و به وادی عشق سوق دادی و انشاءالله مرا تکه تکه خواهی کرد . خدایا خجالت می کشم با تو سخن بگویم شرم دارم روز محشر با رسول خدا مواجه گردم ولی نه، تو خدای منی تو خالق منی و من عاشق توام، تو نیز بنده ات را دوست داری . خدایا اگر این آخرین دعاهایم باشد از تو می خواهم بدنم را قطعه قطعه کنی . چشمانم ،زبانم ، پاهایم و تمام وجودم را از هم بپاشی تا شرمسار تو و پیامبر تو نباشم .

ای مادر و پدر عزیزم راهی که رفته ام راه عشق است و عشق را عاشق داند که چیست . امیدوارم سخنم را حس کنید . روزی فرا خواهد رسید ( لا تجزی نفس عن نفس شیئا و لا یقبل منها شفاعه و لا یؤخذ منها عدل و لا هم ینصرون ) که در آن کسی به جای دیگری مجازات نبیند و هیچ شفاعت از کسی پذیرفته نشود و اشتباهی و یاری وجود ندارد. باید تلاش کرد تا به کمال و سعادت ابدی رسید دنیا جای ماندن نیست جای قرار نیست جای پرواز است  انسان باید در دنیا به خدایش التماس کندتا او را در معبر عشق وصل خود قرار دهد و او نیز پر کشد و عروج نماید . تنها دعاکردن و گریه گردن و نماز خواندن نشانه ایمان نیست تنها اعتقاد به خدا داشتن ایمان نیست زیرا اگر چنین باشد شیطان معتقد به خدابود و یقین داشت به روز قیامت زیرا گفته است : خلقتنی من النار ، مرا از آتش خلق کردی . خدارا خالق خود می دانسته و معتقد بوده است اما عامل نبوده ایمان با عمل همراه است با اطاعت از خدا همراه است و جزء لاینفک آن می باشد .

و اما بهشت و آخرت :

 بهشت رضوان و لقاء حق که عالیترین رتبه بهشت است با رنج در راه خدا حاصل می گردد نه باسستی و تن پروری و این را هم بگویم که ( و ما کان لنفس ان تموت الا باذن الله . . .) هیچ کس جز به فرمان خدا نخواهد مرد. خدای نکرده نگویید اگر فرزند ما در خانه می ماند نمی مرد نه، هرگز این سخن را نگویید.

و اما خدایا از تو می خواهم آنچه وعده داده ای به ما عطا کنی .

((ربنا و اتنا ما وعدتنا علی رسلک و لا تخزنا یوم القیامه انک لا تخلف المیعاد،

پروردگارا ما را از آنچه به پیامبران خود وعده داده ای نصیب فرما و محروم مگردان که وعده تو هر گز تخلف نخواهد کرد))

سفارشاتی از جهت وظیفه :

 خمس سال خود را حساب کنید .

اگر خمس ندهید حق امام زمان (عج) را ادا نکرده اید .

راه سعادت و تکامل شناخت اسلام است  و سستی در این کار شاید خیانت به اسلام و ناسپاسی به دین خدا باشد .

همیشه با دیگران با تبسم برخورد کنید. غرور را بشکنید ،نگویید فلانی گفته من هم باید بگویم بگذارید هر کسی هر چه دلش می خواهد بگوید شما نگویید .

دوستانم سعی کنید قلبهایتان را به هم نزدیک کنید و در دنیا و آخرت به یاد هم باشید .

مرا در هر کجا خواستید اگر جنازه ای داشتم دفن کنید

 ای دوستان با وفایی کنید و بر سر مزارم قرآن بخوانید، مخصوصاً سوره الرحمن را بخوانید. من به همه شما  علاقه مند بودم و همه شما را دوست داشتم و از دوریتان دلتنگ می گردم.

از همه می خواهم مرا حلال کنند و من نیز از دوست و دشمن ( بجز دشمنان اسلام ) گذشتم .

دعا کنید خدا ما را با ائمه محشور کند .

اگر خدا به من اجازه داد سلام شما را به حضرت فاطمه سلام الله علیها و فرزندش امام حسین  علیه السلام  می رسانم .

قرآن بخوانید و خانه را منور سازید .

به همه دوستانم می گویم که فراموشتان نخواهم کرد . و انشاءالله در آنجا با هم خدمت امام حسین علیه السلام خواهیم رسید .

نمی خواهم در مرگم به کسی توهین کنید، سعی کنید با اخلاق خوب همه را به راه آورید و میهمان را عزت گذارید .

((اللهم اغفر لنا ذنوبنا بحق محمد و آل محمد))

 از حاج آقای اسماعیلی به خاطر زحماتی که برای این عبد خدا کشیدند تشکر می کنم. نذر کردم اگر به جبهه بروم سه شب تا صبح شب زنده داری کنم ولی متأسفانه نتوانستم. سه نفر از دوستانم قرار بگذارند هرکدام یک شب از جانب بنده اینکار را مثلا شب جمعه یا ماه مبارک رمضان انجام دهند.

 خدا همه شما راخیر بدهد و امام خمینی را زنده بگذارد و ما را با شهدا و صدیقین محشور کند .

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.