خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید حسین عبدالعظیمی

وصیت نامه شهید حسین عبدالعظیمی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-abdolhoseyn-abdolazimi%20(1).JPG

بسم الله الرحمن الرحیم

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

انا لله وانا الیه راجعون   

با درود وسلام به پیشگاه مبارک حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و نایب بر حقش امید مستضعفان جهان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و با درود و سلام به ارواح پاک شهدای اسلام و امت حزب الله و همیشه در صحنه و شهید پرور ایران . اکنون که بنده حقیر عازم جبهه نبرد حق علیه باطل می باشم خدا را شکارم که یک بار دیگر به من توفیق داد تا بتوانم به ندای « هل من ناصر ینصرنی » ابا عبدالله (ع) و فرزندش روح الله لبیک بگویم .

بار خدایا نعمت پربرکت شهادت را بر من حقیر عنایت فرما تاشاید با شهادتم خدمتی به دین تو و قرآن تو و اسلام نموده باشم .

 شهادت دریچه آزادی من از دنیا ، شهادت منتهای حرکت یک مسلمان ، شهادت آرزوی قلوب عارفان ، شهادت  نهایت آرزوهای مشتاقان و عاشقان . ای ملت آزاده ، من چه میتوانم برای شما بنویسم و چه سفارش می توانم برای شما بنمایم . این شما بودید که ما را پرورش دادید و این شما بودید که ما را مشوق و راهنما بودید، این شما بودید که ما را در ادامه راه امید می دادید و اکنون این خونها چه ارزشی دارد که در راه شما که راه هستی مطلق است ریخته شود . ای انقلاب عزیز ما از خونهای ما سیراب شو و به ایستادگیت ادامه بده، ای بازوان انقلاب بجوشید از خون ما و به تداوم انقلاب ادامه دهید .

ای اسلامیان برخروشید و به رهبری این رهبر کبیر پرچم اسلام را درسرتاسر جهان برپا کنید . ای جوانان همه مسئولید در برابر ملتهای تحت ستم فلسطین ، لبنان ، عراق و . . .  برخیزید و بکوشید تا به یاری الله آنها را از زیر یوغ چپاولگران نجات دهید . ای مردم بی تفاوت نباشید و هر کدام به دست خود تا میتوانید کوشش کنید . سرباز در جبهه و کارگر در کارخانه و معلم در مدرسه و روحانی در اجتماع و همه مردم در صحنه هر کدام تا میتوانیدفعالیت کنید تا این انقلاب را به پیروزی کامل برسانید و مقدمه ساز انقلاب جهانی حضرت   بقیه الله (عج) باشید و در این راه از هیچ کس نهراسید .

ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیریید که حسین علیه السلام در میدان نبرد شهید شد . ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی علیه السلام در محراب شهید شد و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین   علیه السلام در راه حسین و با هدف حسین شهید شد . ای مادران  مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانید جواب زینب علیها السلام را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نمود . همه مثل خاندان وهب جوانانتان را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی جسد او را هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا دادم پس نمی گیرم . ای اقوام و خویشان من بر من اشک تمساح نریزید اگر واقعاً مرا دوست داشتید راهم را ادامه دهید و با شرکت در جبهه ها و کمک های مالی پشت جبهه اسلام را یاری کنید و گرنه من نمی خواهم بیایید و بگویید بدبخت شد و فلان شد . من به بهترین راهها رفتم و به بهترین آرزوهایم رسیدم واین قابل درک نیست مگر برای آنانکه خدا را از هر چیز بیشتر دوست دارند .

  ای برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمانها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد داشته باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیاندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند روز بدبختی مسمانان و روز جشن ابرقدرتهاست و انشاءالله  چنین روزی پیش نمی آید چون امام زمان یار مسلمین است .

در پایان از قول من از همه فامیل و آشنایان طلب مغفرت کنید تا شاید لطف خدا نسبت به ما بیشتر شود . باز هم من امیدوارم همه شما مخصوصاً جوانان راه شهیدان انقلاب اسلامی را که راه ائمه و انبیاء است ادامه داده و خدا یار و یاورتان باشد .

ضمناً : برادر ، مادر ، خواهران . . .

اگر از من جنازه ای بدست شما رسید آن جسم مرا در بهشت زهرا در قطعه‌شهدا کنار شهیدان دیگر به خاک بسپارید .

اجرتان با خدا باشد .

« خدا حافظ شما ای عزیزانم »

۶۱/۸/۱۵

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.