خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمدرضا برزده

وصیت نامه شهید محمدرضا برزده

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-mohammadreza-barzdeh%20(1).JPG

بسم الله الرحمن الرحیم

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علیا ولی الله

بعد از شهادت بر وحدانیت حق تعالی و سلام و صلوات بی نهایت بر رسو ل او محمد بن عبد الله و وصی او حضرت علی علیه السلام و شهادت بر امامت امامان معصوم سخنم را با کلامی از قرآن آغاز می کنم :

« همانا حیات دنیا لهو و لعب است »

 دنیا فقط و فقط باعث هلاکت مردمان است و شیطان قسم یاد نموده که تمام انسانها را بسوی هلاکت رهنمون خواهد کرد .

خدایا پستی و ناپایداری دنیا را همیشه در نظرم جلوه گر ساز تا فریب زرق وبرق عالم خاکی را نخورده و از یاد تو غافل نشوم ای جویندگان راه حقیقت و ای شیفتگان معرفت الهی ای عاشقان الله این دنیا فانی است خود را به آن مشغول نکنید که گمراه می شوید . امیدوارم در شهادت اینجانب صبر پیشه کرده و با استقامت خود چشم دشمنان را کور نمایید . از پدرم می خواهم که چون گذشته در خط ولایت فقیه حرکت کند و این راه را بدون هیچ سستی ادامه دهد .

مادرم با اینکه می دانم برای پرورش من متحمل زحمات بسیاری شده اید امیدوارم که در شهادتم صبر پیشه کرده و حضرت زینب سلام الله علیها را در نظر داشته باشید . از برادرانم می خواهم که اسلحه بر زمین افتاده من وسایر شهدا را برگرفته و راه ما را ادامه دهند . خواهرانم حجاب شما از خون ما کوبنده تر است پس همواره در حفظ آن بکوشید . از کلیه دوستان و آشنایان می خواهم که اگر بدی از من دیده اند حلال کنند .

در آخر از شما ملت قهرمان می خواهم که همیشه و همیشه در خط ولایت فقیه بوده و هیچگاه از آن منحرف نشوید گوش به فرمان امام باشید و فرامین او را اجرا کنید .

 انشاءالله خداوند مسلمین را اجر عطا فرماید .

والسلام

محمدرضا برزده

۶۵/۹/۱

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.