خانه » اخبار و رویدادها » تیم والیبال متین ورامین مغلوب پیشگامان کویر یزد شد

تیم والیبال متین ورامین مغلوب پیشگامان کویر یزد شد

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/valyball/matin-varamin-91-8-14-valyball-09.jpg

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از مهر،تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در چهارمین هفته از سری مسابقات لیگ برتر والیبال کشور توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم متین ورامین را در ورامین شکست بدهد.

این دیدار از ساعت ۱۷ یکشنبه در سالن شهید امیر گلعباسی ورامین برگزار شد که استقبال تماشاگران خونگرم ورامینی تمجید سرمربی تیم یزدی را برانگیخت.

محمد شاهمیری داور اول این دیدار بوده و داود نافعی داور دوم مسابقه بود؛ میثم نوایی، مرتضی مشهدی، حامد گرجی، صادق رضایی، داود حیدری و مرتضی نعمتی نیز دیگر داوران و خط نگهداران این دیدار بودند.

پیشگامان یزد توانست در ست  اول ۲۵ بر ۱۶ تیم ورامینی را شکست دهد و ست دوم با پیروزی متین ورامین ادامه یافت و شاگردان مصطفی کارخانه توانستند ۲۵ بر ۲۳ پیشگامانی ها راشکست دهد.

اما پیشگامان در ست سوم خوش درخشید و توانست با امتیاز ۲۵ بر ۲۱متین ورامین را ملغوب کند.

ست چهارم نیز با کسب امتیاز برای پیشگامانی ها آغاز شد، به طوری که با دو امتیاز اختلاف پیشگامان از حریف خود پیش افتاد.

پیشگامان در این ست و در امتیازهای پایانی مقتدرانه ظاهر شد و در نهایت این ست نیز با امتیاز۲۵ بر ۲۲ به نفع پیشگامان به پایان رسید.

پیشگامان کویر یزد در هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور، روز چهارشنبه این هفته از ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران به مصاف تیم نوین کشاورز تهران خواهد رفت و تیم متین ورامین نیز به مصاف میزان مشهد در استان خراسان رضوی خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: تیم متین ورامین دو پیروزی و دو شکست دارد و برای این تیم که کمتر از یک ماه قبل از لیگ برتر تشکیل شده، نتیجه بدی محسوب نمی شود و باید به آینده امیدوار بود.

 مصطفی کارخانه پس از شکست ۳ بر یک در مقابل پیشگامان کویر یزد که عصر یکشنبه در سالن شهید گلعباسی ورامین به دست آمد،افزود: تیم پیشگامان کویر یزد تیم ضعیفی نیست و امروز نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: تیم متین به زمان احتیاج دارد، شک نکنید که تیم قهرمان امسال در پایان لیگ، پنج یا شش باخت دارد پس مربی، بازیکن و باشگاه باید آمادگی برای باخت های بعدی را نیز داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین ادامه داد: از باخت ها و بردها باید درس بگیریم؛ ورزش برد، شیرینی و شادکامی دارد اما در باخت تلخی است، باید از این باخت درس گرفت و تجربه به دست آورد و گذشته را فراموش کرد؛ باید برای امروز و حال برنامه ریزی کرد و به آینده امید داشت.

وی تأکید کرد: باید مربی، باشگاه و بازیکن ظرفیت خود را بالا ببرند چراکه امید به روزهای خوب وجود دارد و تیم متین ورامین نوید خوبی برای داشتن روزهای خوب دارد.

سرمربی سابق تیمهای ملی و پرافتخارترین مربی کشور، با تقدیر از تماشاگران ورامینی که تشویق جانانه ای داشتند و تحسین سرمربی حریف را نیز باعث شدند، خود را به عنوان سرمربی مقصر این باخت معرفی کرد و افزود: اگرچه تیم های مقتدری در لیگ برتر امسال حضور دارند، ولی تیم متین برای حضور در جمع چهار تیم اول این رقابتها هدفگذاری کرده است.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد با تمجید از استقبال و تشویق کم نظیر تماشاگران ورامینی اظهار داشت: روند رو به رشد پیشگامان ادامه خواهد یافت.

عباسعلی میرحسینی افزود: تیم متین از کادر فنی و بازیکنان خوب و با تجربه ای بهره مند است و شکست این تیم، آن هم در حضور تماشاگران خونگرم ورامینی که از پیش از شروع مسابقه تا پایان دیدار به تشویق تیم خود می پردازند، کار ساده ای نبود.

وی تصریح کرد: برگزاری چندین اردو داخلی و خارجی برای آماده‌ سازی بازیکنان، برگزاری اردوی ترکیه و دیدارهای تدارکاتی انجام شده در این کشور از لحاظ فنی و روحی برای بازیکنان مفید بوده و نشان داده که این تیم بدون ستاره می تواند روند رو به رشدی را طی کند.

میرحسینی تیم‌های پیکان تهران، سایپا البرز، میزان مشهد، کاله آمل، متین ورامین، شهرداری ارومیه و پیشگامان کویر یزد را تیم‌های مدعی لیگ برتر امسال عنوان کرد و گفت: نباید دیگر تیم‌ها را دستکم گرفت چرا که همه تیم‌ ها خطرساز خواهند بود و برای دیدار با همه آنان باید برنامه ‌ریزی داشت.

وی ادامه داد: در لیگ امسال حفظ جایگاه ششمی فصل گذشته و قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول از اهداف تیم پیشگامان کویر یزد است.

جدول رده‌بندی:

 ۱-کاله مازندران با ۱۲ امتیاز

 ۲-پیشگامان کویر یزد با ۱۱ امتیاز

 ۳-میزان مشهد با ۸ امتیاز

 ۴-پیکان تهران با ۷ امتیاز

 ۵-متین ورامین با ۶ امتیاز

 ۶-شهرداری ارومیه با ۶ امتیاز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.